הירי בג'לג'וליה: יעד החיסול שהה בבית הקברות, הנרצח נורה בטעות 

גבר בשנות ה-50 לחייו נורה בראשו בבית הקברות ופונה לבית החולים מאיר בכפ"ס, שם נקבע מותו. בנוסף, צעיר בן 25 נפצע קשה. מחוץ לחדר מיון החלה מהומה וקרובי משפחתו של הנרצח תקפו מאבטחים

זמן צפייה: 04:19

האלימות בחברה הערבית: מחמוד עודה בן ה-52 נורה בראשו בבית הקברות בג'לג'וליה, ככל הנראה במהלך הלוויה שהתקיימה במקום. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, ושם נקבע מותו. צעיר בן 25 נפצע גם הוא, והועבר במצב לא יציב לחדר הניתוח.

מפרטים ראשוניים עולה כי נדים שתיווי, תושב ג'לג'וליה בן 32, הגיע ללוויה במועצה המקומית בעודו מצוי בסכסוך עם אחת המשפחות. המחסלים שהגיעו לבית העלמין זיהו אותו ופתחו באש לעברו וגרמו לפציעתו קשה. כתוצאה מהירי נהרג עודה, שלא היה קשור בשום צורה לסכסוך. בהמשך, בני משפחתו של עודה הגיעו לבית החולםי מאיר והחלו להתפרע.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טרגדיה בהלל יפה: אם ל-4 התמוטטה ומתה שבוע וחצי לאחר שילדה

פרשה 512 הגיעה להכרעה: יצחק אברג'יל הורשע בניהול ארגון פשע

רוסיה שיגרה טיל נגד לווינים, ארה"ב גינתה: "לא נסבול את חוסר האחריות"

Whatsapp Image 2021 11 16 At 1
מחמוד עודה

חובשים של מד"א, מוחמד עודה וחן בן עמי, סיפרו: "הגענו למקום והייתה המולה גדולה. שני הפצועים שכבו כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. גבר כבן 50 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. פצוע נוסף שהיה מעורפל הכרה טופל במקום ופונה לבית החולים כשמצבו קשה".

כאמור, בעקבות הגעת הפצועים לבית החולים מאיר בכפר סבא, החלה מהומה מחוץ לחדר המיון, כאשר קרובי משפחתו של הנרצח תקפו את המאבטחים. ניידות משטרה רבות וכוחות יס"מ הגיעו למקום.

מהומה בבי''ח מאיר בכפר סבא בעקבות הירי בג'לג'וליה
מהומה בבי''ח מאיר בכפר סבא בעקבות הירי בג'לג'וליה

עדת ראייה סיפרה לחדשות 13: "המון רעש והמולה, שמענו דפיקות ובומים, אני חשבתי שזה יריות אבל זה פשוט דפיקות על אבולנסים. המון אנשים צועקים בטירוף, תחושות של פחד במיוחד אחרי הסיפור עם סורוקה, אין תחושה של ביטחון".