שנתיים לאחר הפרשה: הכדורגלן בר מזרחי הואשם בהפצת סרטון מיני

בן ה-25 הואשם בפגיעה בפרטיות, במסגרת פרשת הסרטון האינטימי של שחקן בית"ר ירושלים, לאחר שלכאורה צילם את המתלוננת במהלך סיטואציה אינטימית מבלי לקבל את הסכמתה - ושלח את הסרטון

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז מרכז התירה היום (ראשון) לפרסום כי כתב אישום הוגש נגד שחקן הכדורגל בר מזרחי, בן 25, בגין פגיעה בפרטיות, בעקבות פרשת הסרטון האינטימי של שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן מלפני שנתיים.

מכתב האישום עלה כי מזרחי פגש את המתלוננת המצולמת בסרטון במועדון בתל אביב והיא התלוותה עמו ועם כמה מחבריו לביתו, שם קיימה עמו ועם חברו יחסי מין בהסכמה. בשלב מסויים, כך לפי האישום, הוא צילם אותה במהלך סיטואציה אינטימית מבלי לקבל את הסכמתה ושלח את הסרטון לאחרים. בהמשך, הסרטון הופץ גם ברשתות החברתיות.

אנתוני וארן
אנתוני וארן | צילום: עדי אבישי, ספורט1

כזכור, במארס 2018 משטרת מחוז מרכז הודיעה שתחקור את כל המעורבים בסרטון בעל האופי המיני, בו השתתף כוכב בית"ר ירושלים, אנתוני וארן, ושחקני כדורגל נוספים. מקורבי השחקנים שתועדו בסרטון בעל האופי המיני הקשה, אמרו לחדשות 13 כי החבורה הכירה את הצעירה שעמה קיימו מגע מיני, וכי הם נפגשו איתה במסיבה שנערכה באותו הערב. עוד טענו כי היא זו שיזמה את ההגעה לדירה, וכי יש בידי השחקנים הוכחה לכך שטרם המקרה שתועד, היא קיימה מגע מיני עמם ביודעין ובהכרה מלאה ואף ידעה שהאירוע מצולם.

מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים הגיב בזמנו לפרסום הסרטון והדגיש כי לא ימהר לנקוט צעדים נגד וארן עד לתוצאות בדיקת המשטרה, ותקף את הגורמים שיצאו נגד הקבוצה על התנהלותה בכל הנוגע לנושא. "מנצלים את האירוע וממהרים לתקוף את המועדון", טענו במועדון.