חשד לרצח בחיפה: צעיר בן 28 נורה למוות

אלימות בחברה הערבית: צוות איחוד הצלה שהגיע לזירת האירוע ברחוב דוד רזיאל העניק לצעיר טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נקבע מותו

זמן צפייה: 00:15

צעיר בן 28, חליל חליל, נורה למוות הלילה (חמישי) בשכונת חליסה שבחיפה. צוות איחוד הצלה שהגיע לזירת האירוע, ברחוב דוד רזיאל, פינה אותו לבית החולים רמב"ם במצב קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה. בהמשך, נקבע מותו.

שלמה טאוסקי, שהגיע לזירה בה נורה הצעיר, סיפר כי "בסיוע רופא ופרמדיק מתנדבים באיחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לפצוע שסובל מפגיעה חודרנית בפלג גופו העליון כתוצאה מירי. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה לבית החולים רמב"ם כשמצבו בשלב זה היה אנוש".

לכתבות נוספות בנושא >> 

חשד לרצח בצפון: גבר בן 59 נורה למוות בתרשיחא

חשד לרצח שלישי בחצי יממה: צעיר נורה למוות בצפון

חליל חליל, בן 28, נורה למוות בחיפה
חליל חליל, בן 28, נורה למוות בחיפה
זירת הירי בחיפה בה נורה למוות חליל חליל
זירת הירי בחיפה בה נורה למוות חליל חליל | צילום: נפתלי רוטנברג

בסוף חודש שעבר גבר בן 59 נורה למוות במעלות-תרשיחא שבצפון. צוות מד"א שהוזעק לשוק המקומי מצא את הגבר, חסן חסארמה מהמועצה המקומית בענה, ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה הקימה מחסומים באזור ופתחה בסריקות אחר חשודים. הרקע לאירוע הוא סכסוך חמולות.

ערן בינימיני, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60, שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות - הוא היה ללא סימני חיים, ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

אושרי אליהו, ראש סניף איחוד הצלה במעלות, סיפר כי "מדובר בגופת גבר שאותרה בשוק העירוני בעיר. כשהגענו למקום הוא היה ללא דופק ונשימה. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע".