בעלת המלון באילת: "לא ראינו התגודדות מחוץ לחדר כפי שתואר"

פנינה ממן, הבעלים של מלון "הים האדום" בו לפי החשד אירע אונס קבוצתי, טענה כי "באים אלינו בטענות, הגיעו אלי הביתה. עשינו את עבודתנו נאמנה" • הפגנות תמיכה בנערה ב-33 מוקדים ברחבי הארץ

זמן צפייה: 04:28

פנינה ממן, הבעלים וקצינת הביטחון של מלון "הים האדום" שבו על פי החשד אירע אונס קבוצתי של בת 16, סיפרה הערב (חמישי) לחדשות 13 כי "מחומרי המצלמות שלנו שהעברנו למשטרה - אנחנו לא ראינו התגודדות של אנשים כפי שמתואר. אנחנו לא מכחישים את מה שקרה, ליבנו עם אותה נערה שעוברת עכשיו ייסורים, אבל אנחנו לא המקום שצריכים להאשים אותו. עשינו את עבודתנו נאמנה". במקביל, הפגנות תמיכה בנערה התקיימו ב-33 מוקדים ברחבי הארץ.

ממן ציינה כי היא ועובדי המלון סופגים מתקפות חריפות בעקבות האירוע, וציינה כי "יום בהיר קמנו בבוקר וכולם האשימו אותנו, כאילו אנחנו האנס. הגיעו אלי לבית, פיצצו לי את הגלגל של האוטו, שברו לי את המראות, האשימו אותי שאני מסתירה את אותם אנשים. לא ישנו כל הצוות בלילה, אנחנו עוברים פה תלעות. זה לא פייר. אני הלכתי היום למשטרה כדי להבין למה החליטו שזה נעשה כאן וגם תשובה לא הייתה להם".

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בנושא >>

"אל תעמדו מנגד": ריבלין במכתב לנוער עקב החשד לאונס באילת

החשד לאונס קבוצתי באילת: החקירה הועברה לצוות חקירה מיוחד

החשד לאונס קבוצתי של צעירה באילת: המשטרה עצרה חשוד נוסף

"האצבע קלה על המקלדת וזה לא דבר שפשוט לבוא להאשים אותנו כמלון, אנחנו לא מוסד חינוכי", טענה. "זה מלון שמארח בני נוער ואנחנו נותנים להם את מלוא הביטחון".

כאמור, מאות בני אדם יצאו הערב להפגין ב-33 מוקדים ברחבי הארץ בעקבות הפרשה המזעזעת. בכיכר הבימה 30 גברים ונשים נעמדו בתור על מנת להמחיש את התור שהיה לכאורה באותו הלילה מחוץ לחדר הנערה, לפי תיאורי החשודים.

הפגנת תמיכה בנערה מפרשת האונס באילת בכיכר הבימה | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום המשטרה הודיעה כי חקירת הפרשה הועברה לצוות חקירה מיוחד. ההחלטה באה בשל "מורכבות החקירה והחשד למעורבים נוספים שזהותם אינה ידועה", הסבירו במשטרה.

בתוך כך, שר החינוך יואב גלנט הנחה את השירות הפסיכולוגי של המשרד לפעול בשנת הלימודים הבאה ל"חינוך מונע", לשון ההודעה. "מערכת החינוך, הנהלת המשרד ואני כשר החינוך וכאב לילדים, מזועזעים וכואבים", פירט גלנט. "אנו אומרים היום אמירה נחרצת וברורה: מערכת החינוך תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה, כדי לחנך למניעת עבריינות מסוג זה".

השר הוסיף כי בכוונת המשרד "לחזק את החינוך, להעצים את כישורי החיים, ולפעול לכך שכל נער ונערה בישראל יבינו לעומק מהם גבולות האסור והמותר, ומהי בשלות והתפתחות תקינה ובריאה". על פי  הודעת המשרד, בשנת הלימודים הקרובה ישולבו מערכי שיעור חדשים בנושאי "זהות בהתבגרות", בחינוך למיניות בריאה, בצירוף חומרי למידה והוראה מותאמי גיל.