החשוד ברצח אשתו בדרום שוחרר מבית החולים – ונלקח לחקירה

גיורא פרי, שעל פי החשד ירה למוות באשתו אסתי אהרונוביץ' בביתם שבעוטף עזה, נלקח לתחנת משטרה לאחר שחל שיפור במצבו. אתמול הצהיר בפני החוקרים כי אינו זוכר דבר מליל האירוע

זמן צפייה: 00:50

הרצח בתלמי אליהו: גיורא פרי, הרופא החשוד ברצח אשתו, אסתי אהרונוביץ' בת ה-70, שוחרר היום (רביעי) מבית החולים סורוקה בבאר שבע ונלקח לחקירה. הוא אושפז במצב בינוני לאחר שהתהפך עם רכבו ביום האירוע.

אתמול, עם חזרתו להכרה, נחקר החשוד בן ה-65 במשך כשעה בבית החולים, אז טען כי "אינו זוכר דבר" מליל התקרית. פרי שיתף פעולה עם חוקריו, ואף שאל את סובביו "איפה אסתי?". על פי ההערכה הוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים, ולעבור למעצר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הרצח הכפול בנגב: המשטרה עצרה שני חשודים שאיימו בנקמה

12 בני אדם נעצרו בחשד להפצת תמונות עירום של נשים ונערות ברשת

נמלטים, גרסת המציאות: שני חשודים ברצח חפרו חור בתקרה – וברחו

הרופא החשוד ברצח אשתו נלקח לחקירה
גיורא פרי, החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ', נלקח לחקירה | צילום: חדשות 13

אמש פורסמו פרטים חדשים אודות פרי. לדברי א', מעסיקו לשעבר של החשוד, הרופא אהב מאוד כסף. "מדי פעם הוא היה פתאום נזכר שהוא צריך הלוואה מהחברה", אמר א' לחדשות 13. לדבריו, פרי ביקש ממנו מקדמה על סך 50 אלף שקלים, אבל למחרת בבוקר נעלם ולא שב לעבודה. "הוא פשוט קם ונעלם - הבנו שהבן אדם לא יציב בעליל" הוסיף. "הוא היה בורח כל פעם לחו"ל, הבנתי שבעצם הוא לא סתם הלך לחפש הרפתקאות".

שנה וחצי לאחר מכן, גילה א' שפרי חזר לארץ ואף חזר לעבוד במקצוע, אלא שהפעם הוא כבר הציג עצמו כפרופסור. מתוך תחושת אחריות למטופלים, שלח א' באפריל 2014 מכתב למשרד הבריאות - שתוכנו נחשף לראשונה בחדשות 13. "הרופא הנ"ל עבד במרפאתי לפני כשנה וחצי", כתב. "לאחר מספר חודשי עבודה נעלם בוקר אחד וטס לחו"ל, כנראה על רקע בעיות עם רשויות המס בישראל ובחו"ל. לאחרונה נודע לי כי שב לארץ וקיבלתי מכתב של מטופל שלו, ובו מופיעה חותמת של הרופא עם ציון התואר פרופסור. למיטב ידיעתי הרופא אינו פרופסור לרפואה בארץ או בחו"ל".

גיורא פרי
גיורא פרי

גם גרושתו של פרי אישרה כי למיטב ידיעתה בעלה לשעבר מעולם לא קיבל את התואר פרופסור, והצהירה כי "הוא שם לעצמו איזה טייטל שהוא רוצה. הוא לא היה פרופסור, הוא לא עבד עשר שנים אצל האינדיאנים, הוא לא היה במלחמת קמבודיה, הוא לא היה מנהל רפואי בשמורות אינדיאניות. הוא היה רופא".

עו"ד ציקי פלדמן המייצגת את פרי התייחסה לדברים: "אין לנו שום ביסוס לשום דבר, זה רק השמצות שעולות עכשיו כלאחר יד. האיש לפי מה שאני יודעת הוא אדם משכמו ומעלה. כל החברים והסביבה הקרובה מדברים רק טוב עליו ואני חושבת שכך זה צריך להישאר עד שהוא יוכל להתגונן".

גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל
גיורא פרי החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' ז''ל | צילום: חדשות 13

כזכור, בתחילת השבוע נמצאה גופתה של אהרונוביץ' כשהיא ירויה. צוות מגן דוד אדום הגיע למקום ובתום בדיקה רפואית נאלץ לקבוע את מותה. אחת השכנות סיפרה כי השניים היו מצויים בהליכי גירושים, כשפרי לא רצה לסיים את הנישואים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע וחיפשה את הבעל, המחזיק ברישיון לנשק. הוא אותר ברכבו עם הנשק והכדורים, ועל פי הערכה תכנן לשים קץ לחייו.