חשד לאונס קבוצתי של בת 16 בגליל: שלושה חשודים נעצרו

עקב תלונה שהוגשה לפני כמה ימים נעצרו שלושה תושבי כפרים באזור. מחקירה מראשונית עולה כי הנערה נלקחה מביתה על ידי חשוד לאזור סמוך לכרמיאל ונאנסה שם במשך שעות. מעצר החשודים הוארך

זמן צפייה: 00:25

שלושה תושבי כפרים בגליל נעצרו היום (שלישי) בחשד לאונס קבוצתי של נערה בת 16 מהאזור. זאת, בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה לפני כמה ימים. מעצרו של אחד מהם הוארך ביומיים ושל אחר בשלושה ימים. השלישי, שנעצר היום, יובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרו.

מפרטי החקירה הראשונית עולה כי הנערה נלקחה מביתה על ידי חשוד, ברכבו, לאזור הכפרים בסמוך לכרמיאל. שם, היא נאנסה במשך שעות על ידי כמה חשודים. המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מגמת הירידה נמשכת: 668 חולים במצב קשה; 212 מונשמים

חשד לרצח: גבר נדקר בדירתו בתל אביב – אזרח זר בן 30 נעצר

גבר כבן 60 נספה בשריפה שפרצה בדירתו בירושלים

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: רויטרס

ביום חמישי, כזכור, בית משפט השלום בתל אביב האריך בחמישה ימים את מעצרו של ירין שרף, שחשוד באונס בת 13 במלונית קורונה של משרד הרווחה ביפו. שרף חשוד שאנס את הקטינה פעמיים תוך שימוש באלימות, ואף ניסה לשדל אותה לשתות אלכוהול ולצרוך איתו סמים. השופט אור ממון קבע בהחלטתו כי הוא מצפה לראות בדיון הבא התקדמות משמעותית בחקירה.

בדיון אמר נציג המשטרה כי שרף הביע כוונה לבצע את המעשה עוד לפני האירוע, כשאמר "יהיה פה אילת מספר 2". נוסף על כך, לדבריו, ישנן עדויות נוספות שמחזקות את גרסת המתלוננת. אחת מהן, היא עדותו של אחד המדריכים שהזהיר את שרף כי מדובר בקטינה. עוד אמר נציג המשטרה כי לאחר הפעם הראשונה שבה אנס את הקטינה לכאורה, בת ה-13 שוחחה על מה שהיה עם כמה אנשים, ושרף נתפס "על חם" אחרי הפעם השנייה.

פרקליטו של החשוד, עו"ד ניר דוד, אמר בדיון: "החקירה מתנהלת בצורה שרק מחפשים נגד החשוד ראיות וכל הספקות שהוא מעלה לא נבדקים די הצורך. כל הסיטואציה הנטענת שקרתה היא לא ברורה לרבות שאלת ההסכמה. אני לא רואה כאן שום אופק לתיק הזה ולכן אני מצפה מבית המשפט שישים לזה סוף.