חשד לאונס קבוצתי של בת 13 בדרום - טרם נעצרו חשודים

הותר לפרסום כי נערה שלומדת בפנימייה בדרום התלוננה לפני כחודש וחצי על אונס קבוצתי שעברה. בדיקות רפואיות שעברה אישרו כי נאנסה. מאז, היא לא משתפת פעולה עם המשטרה

זמן צפייה: 01:24

המשטרה חוקרת חשד לפיו נערה בת 13 שלומדת בפנימייה בדרום נאנסה לפני כחודש וחצי על ידי כמה גברים - כך הותר היום (שישי) לפרסום. הנערה נבדקה בבית חולים לאחר הבדיקה והתוצאות העלו כי היא אכן נאנסה.

עם זאת, מאז הגשת התלונה הנערה נמצאת בפנימייה ולא משתפת פעולה עם המשטרה. טרם נעצרו חשודים בפרשה. הנערה מטופלת על ידי הרווחה. היום היא ברחה מהפנימייה שבה היא נמצאת, אך נמצאה לאחר כמה שעות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מגמת הירידה נמשכת: 4,922 נדבקים ביממה; 6.7% מהבדיקות חיוביות

שוטרים הותקפו באבנים כשפיזרו חתונה בשומרון – שלושה נפצעו קל

מסתמן: אלו העסקים שהכניסה אליהם תוגבל לבעלי תו ירוק בלבד

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

יו"ר נעמת, חגית פאר, התייחסה למקרה ואמרה כי "משטרת ישראל צריכה לפעול במהירות למיצוי החקירה ובמקביל לגלות אפס סובלנות כלפי מי שחלילה יעז לשפוך את דמה של הקורבן ברשת".

לפני שבוע וחצי, כזכור, הוגשה במשטרת ישראל הוגשה תלונה נוספת - רביעית במספר, נגד משה אהרון זינו, הנאשם המרכזי באונס הקבוצתי של בת ה-17 באשקלון. יום קודם לכן הוגשה נגדו התלונה בגין אונס שאירע לפני כמה שנים. מיד כשפורסמה תמונתו - צעירה נוספת בת 22 טענה כי הוא אנס גם אותה.

כאמור, לפני כשבועיים הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד זינו בן ה-20, אביב אוחיון בן ה-23, יצחק ממן בן ה-24, ליאור שמחון בן ה-29 ודניאל דנילוב בן ה-20, בגין אונס קבוצתי של נערה בת 17 באשקלון בקיץ שעבר. שמותיהם הותרו לפרסום רק לאחר שהחמישה משכו את הערעור שהגישו נגד הפרסום.

לפי כתב האישום, הנערה הכירה את זינו והשניים קבעו להיפגש בדירה בעיר. החמישה, יחד עם אדם נוסף שלא אותר, עישנו קנאביס בסלון יחד עם הנערה. בשלב מסוים, כשהיא הייתה באחד החדרים בדירה, נכנסו השישה ואנסו אותה יחד, למרות שסירבה, ותוך כדי שהם קוראים לעברה קריאות גנאי. זינו עצמו, לפי כתב האישום, עודד את האחרים והשפיל את בת ה-17.