במשך שנים, תוך התחזות: צעיר חשוד בעבירות מין ב-105 קטינות

המשטרה הודיעה כי הסתיימה חקירתו של אוריה עסיס, תושב עמנואל בן 26, החשוד בפגיעה מינית ע"י שימוש בזהויות בדויות. לפי החשד, ניסה לפתות נערות לשלוח לו צילומים מגונים, ולעתים אף להיפגש

זמן צפייה: 00:51

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי הסתיימה החקירה של יחידה 105 בלהב 433 נגד אוריה עסיס, תושב עמנואל בן 26 שנעצר לפני שלושה שבועות בחשד לעבירות מין רבות בקטינות, חלקן ברשת – ובהן אונס, מעשי סדום, מעשים מגונים, איומים, וייצור חומרי תועבה. אתמול הוארך מעצרו ומחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה נגדו הצהרת תובע. מפרטי החקירה עלה כי עסיס פגע ב-105 קורבנות.

כתבות נוספות בחדשות 13:

הורי ילדות דיווחו שעברו תקיפה מינית – הרשויות התעלמו

במסגרת הסדר טיעון: רונן ביטי הורשע בעבירות מין בקטינות

סוכן דוגמנות ממרכז הארץ נחקר בחשד להטרדות מיניות

צילום: Envato elements

כאמור, עסיס חשוד בכך שפגע במשך שנים ב-105 קורבנות שאיתן יצר קשר בזהות בדויה – ולאחר מכן ביצע במרביתן עבירות מין חמורות. לפי החשד, חלק מהזהויות שבהן השתמש היו מאמן שחייה, מדריך מיני, גניקולוג, שוטר, סוכן דוגמניות וחייל.

לאחר שביסס את הקשר עימן, נהג החשוד לשדל את הקטינות לשלוח לו תמונות וסרטונים מגונים. בחלק מהמקרים אף ניסה להיפגש עימן ולקיים איתן קשר מיני. את המעשים ביצע כשהוא משתמש בשמות אלינור, יובל, דניאל אסוס, אנה אייזק, סיוון ולינוי.

במהלך ההחלטה להאריך את מעצרו של עסיס, בית המשפט התייחס לחומרת החשדות במקרה: "המדובר בפרשה חמורה באופן שקשה להפריז בו, אשר נחקרת באופן יסודי ביותר על ידי המשטרה", נאמר. "בחקירה שכזו אין לכופף את ידה של המשטרה, אשר נלחמת עתה רק בקצה הקרחון".