עבריין ישראלי המקורב למיכאל מור חוסל בפנמה

על פי כלי תקשורת מקומיים, גבר ישראלי, הקשור לראש ארגון הפשע הצפוני, נורה למוות במרכז מסחרי בבירה. משרד החוץ: "המקרה מוכר ונמצא בחקירה. מסייעים בהבאת הגופה לישראל"

זמן צפייה: 00:17

עבריין ישראלי המקורב לראש ארגון הפשע הצפוני מיכאל מור, חוסל היום (שישי) בפנמה - כך דווח בכלי תקשורת מקומיים. על פי הפרסומים, אדם נוסף נפצע באירוע הירי שהתרחש בבירה פנמה סיטי.

על פי ההערכה, האירוע התרחש על רקע סכסוך עם עבריינים מקומיים. ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר ונמצא בחקירה וכי המשרד מסייע בהעברת הגופה לקבורה ישראל, ונמצא בקשר עם משפחתו של ההרוג.

לעוד כתבות בנושא:

הרכב מתפוצץ באמצע הכביש: תיעוד החיסול סמוך לאור יהודה

חיסול באור יהודה: גבר המזוהה עם עבריין מוכר נהרג מפיצוץ רכב

חשד לניסיון חיסול ברמאללה: מקורב למשפחת פשע נפצע אנוש מירי

דיווח: עבריין ישראלי המקורב למיכאל מור חוסל בפנמה
דיווח: עבריין ישראלי המקורב למיכאל מור חוסל בפנמה | צילום: החדשות 13

כזכור, לפני כשבועיים גבר בן 37 נהרג מפיצוץ רכב בכביש 412, סמוך לכניסה לאור יהודה, ככל הנראה בעקבות מטען שהוטמן ברכבו. ההרוג היה מזוהה גם הוא עם אנשיו של מור, ועל פי הערכה, הוא היה שייך לארגון הפשע שלו.

המחוסל עבר לפני כמה חודשים לשכונה חדשה באור יהודה, ולאחרונה היה מסוכסך עם עבריינים מהסביבה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר ללא רוח חיים וקבע את מותו במקום.

פרמדיק מד"א סיפר: "הגענו במהירות למקום וראינו רכב מפורק, בתוך הרכב ישב גבר בשנות השלושים מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו". כביש 412 נחסם זמנית לתנועה ממחלף שפירים לצומת סביון בשני הכיוונים בעקבות האירוע.