"דקר 11 פעמים": אלירן מלול הואשם ברצח אשתו מיכל סלה במוצא

מכתב האישום שהוגש נגד בן ה-35 עולה כי תחילה פצע את אשתו בחדרה של בתם, ולאחר מכן גרר אותה כשהיא מדממת - ורצח אותה. "גדע את חייה של אישה מבטיחה במקום שבו הייתה צריכה להיות מוגנת"

זמן צפייה: 00:38

לכל אישה יש שם: כתב אישום הוגש היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אלירן מלול בן ה-35, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה בביתם שבמוצא בתחילת אוקטובר ובהתעללות בנשים נוספות.

מכתב האישום עולה כי בתחילת אוקטובר שבה סלה לביתה לאחר השתתפותה בסדנה להעצמה נשית, לאחר שבעלה התעניין עבורה בסדנה. סמוך לשעה 1:20, תקף מלול את אשתו, בעת שהייתה בחדרה של בתם, ופצע אותה בראשה.

לעוד כתבות בנושא >> 

במשטרה חושדים: אלירן מלול היה תחת השפעת סמים כשרצח את אשתו

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה
אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה

לאחר מכן, כך לפי כתב האישום, נטל סכין מטבח, גרר את אשתו מחוץ לחדר של בתם בעודה מדממת - ודקר אותה 11 פעמים, בראשה, בפניה, בצווארה, בחזה ובבטנה. סלה מתה מפצעיה כעבור זמן קצר בעקבות איבוד דם.

עו"ד שגיא אופיר, מפרקליטות מחוז ירושלים מסר: "בשל נסיבות הרצח הקשות והאכזריות, כפי שתוארו בכתב האישום, מיוחס לנאשם ביצוע רצח בנסיבות מחמירות בהתאם לרפורמה בעבירות ההמתה. כתב האישום מבטא את חומרת העבירה שביצע הנאשם, אשר גדע את חייה של אישה צעירה ומבטיחה בביתה, במקום שבו הייתה צריכה להיות מוגנת ובטוחה. במעשיו הותיר הנאשם משפחה פצועה וחבולה אשר מתמודדת מדי יום עם השלכות המעשה הנורא שביצע. הפרקליטות נאבקת ותמשיך להיאבק בתופעה הקשה של אלימות ורצח נשים על ידי בני משפחה".

[brightcove_iframe video_id='the-main-edition-articles-20191112-2331' autoplay='0' credit='' desc='עו"ד מיכאל עירוני, עורך דינו של מלול' kid='1_6tyfh30d' duration='124'']

עורך דינו של מלול, מיכאל עירוני אמר: "קיבלנו את כתב האישום, קראנו אותו - הוא מאוד מאוד מוגבל. עדיין לא ראינו את כל חומר הראיות, אך אני יכול לומר בשלב שזה שכתב האישום לא מספר את הסיפור המלא והאמיתי. בהמשך הדרך, כשנקבל את חומר הראיות - נמסור תגובה הרבה יותר מפורטת לגבי הכתוב בכתב האישום. אני אומר את שאני אומר כי אנו מכירים את חומרי הראיות משלבי החקירה".

עוד הוסיף: "מה שנאמר בין הנאשם לביני - הוא חסוי, ולכן לא אתייחס לדבריו של מלול. הדברים שנאמרים בכתב האישום רחוקים מאוד ממה שקרה בפועל. נקבע דיון, וכשנראה את חומר הראיות ונעיין בו - תקבלו תגובה מסודרת לכל סעיף וסעיף. התמונה המלאה תתברר בתום בחינה של כלל הראיות".

מיכל סלה, הנרצחת מיישוב מוצא
מיכל סלה, הנרצחת מהיישוב בית זית | צילום: באדיבות המשפחה

ביום שישי, המשטרה הגישה הצהרת תובע הצהרת תובע נגד אלירן מלול בגין רצח אשתו מיכל סלה במוצא בתחילת אוקטובר. במקביל, בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בחמישה ימים.

מהצהרת התובע עולה כי מלול התעלל בסלה פיזית ונפשית, גם לפני שדקר אותה למוות לכאורה. ההצהרה שהוגשה נגד מלול כוללת גם סעיפים של התעללות כלפי נשים אחרות שהיו עמו בקשר, עבירות של כליאת שווא, מעשי סדום, מעשים מגונים ושיבוש הליכי משפט.

משפחתה של מיכל סלה מסרה בתגובה להצהרת התובע: "עם סיום החקירה הקשה מנשוא, אנו סמוכים ובטוחים כי יוגש כתב אישום החמור ביותר, שלא יאפשר לעולם לרוצח הנתעב לראות אור יום".