החשוד ברצח מיכל סלה התלונן על כאבים – ופונה לבית החולים

אלירן מלול, שנעצר בחשד שדקר למוות את אשתו, פונה מתא המעצר להדסה עין כרם לאחר שלטענתו חש כאבים במקום שבו דקר את עצמו בביתו שבמוצא • פרסום ראשון

זמן צפייה: 01:13

פרסום ראשון: אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה במוצא, פונה היום (רביעי) מתא המעצר לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. זאת, לאחר שהתלונן על כאבים במקום שבו דקר את עצמו, ופצע עצמו קשה.

ביום שישי, בית משפט השלום בירושלים קבע כי מלול, שסירב לבקשת המשטרה להישלח לאבחון פסיכיאטרי, יישלח למעצר. זאת, לאחר שמוקדם יותר בשירות בתי הסוהר סירבו לכלוא אותו. במקביל, גם בית החולים לא הסכים לאפשר לו להמשיך להתאשפז.

יום קודם לכן, האריך בית המשפט את מעצרו של מלול ב-11 ימים. החשד המיוחס לו, בין היתר, הוא "רצח באכזריות מיוחדת או התעללות". במהלך הדיון, סניגוריו של מלול, החשוד גם בשיבוש הליכי משפט, העבירו מכתב למשפחת מיכל סלה, ממשפחתו של החשוד ברצח.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אחותה של מיכל סלה מבקשת סיוע מהציבור: "עזרו לפענח את הפאזל"

החשוד ברצח מיכל סלה במוצא סירב לעבור אבחון – ויישלח למעצר

"אכזריות מיוחדת": מעצר החשוד ברצח מיכל סלה הוארך ב-11 ימים

''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל
''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל | צילום: חדשות 13

ביום שבת ביקשה לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה, את עזרת הציבור באיתור מידע על הקשר בין השניים. במכתב שפרסמה כתבה: "אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע, כצד שלישי, משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל - פנו למשטרה".

"גם אם שמעת משהו מחברה של חברה, גם אם נראה לך שזה פרט שולי ולא חשוב שקשור ליום הרצח", הפצירה בן עמי והוסיפה: "אם יש משהו שלמדנו מהסיפור של מיכלי הוא - לא לפחד לא לשתוק. מעגל השתיקה והפחד מדשנים את שורשי הרוע".

בקשתה של בן עמי מגיעה על רקע סירובו של מלול, שניסה להתאבד בליל האירוע, לשתף פעולה עם החקירה. מלול סירב גם לעבור הסתכלות פסיכיאטרית. בשבוע שעבר האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו של מלול ב-11 ימים. במהלך הדיון, סנגוריו של מלול, החשוד גם בשיבוש הליכי משפט, העבירו מכתב למשפחת מיכל סלה, ממשפחתו של החשוד ברצח.