הותר לפרסום: אלירן מלול הוא החשוד ברצח אשתו מיכל סלה במוצא

בית המשפט התיר לפרסם את שמו של הגבר החשוד שדקר למוות את אשתו בת ה-32 בביתם, אל מול בתם התינוקת. מצבו של מלול, שניסה להתאבד לאחר הרצח, השתפר - והוא עובר תשאול בבית החולים

זמן צפייה: 01:07

אלירן מלול הוא הבעל החשוד ברצח אשתו מיכל סלה ביום חמישי בביתם במוצא - כך הותר לפרסום היום (ראשון). מוקדם יותר בית החולים הדסה עין כרם עידכן כי חל שיפור במצבו של מלול, שניסה להתאבד לאחר הרצח ואושפז במצב קשה. כעת מצבו מוגדר קל ויציב, הוא נמצא בהכרה מלאה ועובר תשאול בבית החולים, על ידי חוקרי המשטרה.

כזכור, ביום חמישי נדקרה למוות מיכל סלה, עובדת סוציאלית בת 32, בביתה שבמוצא. מלול, שעל פי החשד דקר אותה, ניסה לשים קץ לחייו. כל זאת ככל הנראה לעיני בתם התינוקת בת השמונה חודשים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הרצח בהרי י-ם: "הגבר הגיע לדלת עם תינוקת – וביקש שאקח אותה"

עובדת סוציאלית, אם לתינוקת: מיכל סלה נרצחה על ידי בעלה

אחות הנרצחת במוצא: "הרוצח אמר שסבל התוקף גדול מסבל הקורבן"

אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה
אלירן מלול החשוד ברצח אשתו מיכל סלה

לילי בן עמי, אחות של מיכל, סיפרה אתמול על אמירה "חריגה" שאמר החשוד ברצח לפני שבוע: "רק בשבת שעברה היינו כולנו יחד. בסעודה האחרונה, לרוצח שלה הייתה אמירה חריגה מאוד: הוא אמר שבעבירות – הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון. הוא התעקש ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו". את הדברים כתבה בחשבון הפייסבוק שלה. "איך אפשר לישון כשאחותי הקטנה מוטלת מתחת לאדמה? איך אפשר לישון כשלפני כמה שעות תהית איך להסביר לילדייך שהיא נרצחה? על ידו?", הוסיפה.

א', שכנתה של מיכל, סיפרה ביום שישי לחדשות 13 כי לאחר המקרה הגיע בעלה של סלה לדירתה, כשבתו התינוקת בידיו, ויבקש ממנה לקחת אותה: "שמעתי דפיקות בדלת, פתחתי אותה וראיתי כבר מחזיק בתינוקת, כשהוא נשען על הקיר, והוא אמר לי: 'אני צריך עזרה. תביאי לי כוס מים וקחי את הילדה'", סיפרה השכנה. "שאלתי אותו מה קרה והוא סיפר לי שהוא ואשתו ניסו להתאבד". "נכנסתי הביתה עם הילדה, התקשרתי למשטרה, והם יצרו קשר עם מד"א", הוסיפה א'. "הכנסתי את הילדה טיפלתי בה. ילדה נחמדה ושמחה, רחצנו אותה". "הילדה לא בכתה – היא רצתה להיות בידיים", הוסיף בעלה של א', ג'.

"הגבר היה פצוע, אבל נראה בסדר גמור מבחינת שיח, הוא לא היה נראה נסער או מבולבל, אלא אדם במצוקה שמבקש עזרה. לאט לאט הבנתי שהוא איבד את ההכרה", הוסיפה השכנה. "לא הכרנו את הזוג. אני חושבת שראיתי את הבחורה (מיכל) כמה פעמים, בחורה מקסימה. התרשמתי ממנה. אבל אותו אני לא זוכרת שראיתי אף פעם, ולא את התינוקת".

''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל
''רצתה לשמח אנשים''. מיכל סלה ז''ל | צילום: חדשות 13