"הזמינו אחד את השני לחדר": פרטים חדשים על פרשת האונס באילת

מהחקירה עלה כי החשוד המרכזי יזם שיחה עם הנערה בבריכה של מלון הים האדום, והיא דחתה אותו. כמה שעות לאחר מכן היא חשה לא בטוב והוא הציע לה עזרה בטענה שהוא חובש, והוביל אותה לחדר

זמן צפייה: 01:41

החשד לאונס הקבוצתי באילת: מפרטים חדשים שפורסמו היום (שלישי) על חקירת הפרשה, עלה כי הנערה הגיעה לבית מלון "הים האדום" כדי לבקר קבוצה של חברים שהכירה מהבית. בשלב מסויים החשוד המרכזי, הצעיר מהצפון בן ה-27 שאותו היא לא הכירה, ניסה ליזום איתה שיחה בבריכה והיא דחתה אותו.

כמה שעות לאחר מכן הנערה לא הרגישה טוב לאחר ששתתה אלכוהול. לפי החשד, החשוד המרכזי הציע לה עזרה, טען שהוא חובש, והוביל אותה לחדר. בשלב הזה במצלמות האבטחה אפשר לראות המולה גדולה של אנשים, לפחות 16 נערים ובגירים שהולכים לכיוון החדר. במצלמות ניתן לראות שהם מזמינים האחד את השני לחדר. עוד עלה מהחקירה כי חברתה של הנערה הייתה לצידה כל הדרך.

הנערה קיבלה למחרת הודעות מהחשודים, ומתוכן ההודעות הבינה את שקרה - וניגשה למשטרה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

האונס באילת: המשטרה תגיש הצהרות תובע נגד שני החשודים הבגירים

החשד לאונס קבוצתי באילת: הוארך מעצרם של שלושה מהחשודים

פוענח האונס הקבוצתי באילת: החוקרים הגיעו לכל החשודים

אחד החשודים בפרשת האונס באילת
אחד החשודים בפרשת האונס באילת | צילום: חדשות 13

מחר יוגשו כתבי אישום נגד כמה מהחשודים. בהמשך הפרקליטות צפויה להגיש כתבי אישום נגד חשודים נוספים. במשטרה ציינו כי הוקם צוות חקירה מיוחד לפענוח המקרה שמנה למעלה מ-20 חוקרים וחוקרות, צוות טכנולוגי וחוקרי ילדים.

במהלך החקירה נאספו חומרים ויזואליים וראיות רבות. "מדובר בחקירה מורכבת ורגישה שהייתה חשיבות רבה להגיע לחקר האמת ולהביא לסיומה המהיר, תוך שמירה על הקורבן וזכויות החשודים", ציין מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם סופר. "זוהי חובתנו האזרחית והמוסרית, לא לעמוד מנגד ולדווח על מעשים פלילים, כל שכן לסייע לקורבן העבירה".