מעצרו של החשוד ברצח אחיו בי-ם הוארך ב-8 ימים: "דקר 24 פעמים"

לפי המשטרה, מוטי מגזימוף רצח את דוד מס על רקע סכסוך כספי בסך 3.5 מיליון שקלים. החשוד החליף שתי סכינים בעת ביצוע המעשה, ונעל את הדלת כדי למנוע מאחיו האחרים להיכנס לדירה

זמן צפייה: 00:21

בית המשפט המחוזי בירושלים האריך הבוקר (רביעי) את מעצרו של מוטי מגזימוף, החשוד שרצח את אחיו דוד מס אמש בעיר, בשמונה ימים. נציג המשטרה בדיון סיפר כי החשוד החליף סכינים בעת ביצוע המעשה, נעל את עצמו בבית - והמשיך לדקור את המנוח מספר רב של דקירות. לפי חשד המשטרה, הקורבן נדקר 24 פעמים בשתי סכינים שונות - אחת מהן סכין קצבים. אחיהם הנוספים של החשוד והקורבן ייחקרו גם הם.

במהלך הדיון, מגזימוף הודה שהשתמש בשתי סכינים שונות וטען כי הוא זה שהותקף, ושדקר את אחיו על מנת לנטרל אותו - אך הטענה נשללה על ידי אח נוסף של השניים. מגזימוף לא הצליח להסביר מדוע דקר את מס עשרות פעמים, מדוע לא יצר קשר עם המשטרה אם אכן הותקף וגם לא התבררה הסיבה בגינה נעל את עצמו בדירה בזמן ששאר אחיו נמצאו מחוץ לדלת.

לפי המשטרה, מדובר בסכסוך על סכום של שלושה מיליון וחצי שקלים, אותם דרש מגזימוף ממס. האחים האחרים, יחד עם המנוח, הגיעו לדירת אימם שבה מתגורר גם מגזימוף, במטרה לפנות אותה. במקום התפתח ויכוח בין החשוד לקורבן, בזמן שהאחים הנוספים ניסו להרגיע את הרוחות. בהמשך, שמעו האחים צעקות, ראו את מס מוטל על הרצפה כשהוא מלא בדם וניסו להשתלט על החשוד.

עוד כתבות בחדשות 13

חשד לרצח בירושלים: גבר כבן 60 נדקר למוות; אחיו נעצר

חשד לרצח בטמרה: בן 46 נורה למוות; העירייה הכריזה על שביתה

חשד לרצח בשרון: גבר נורה למוות; העירייה הכריזה על שביתה

דוד מס, שעל פי החשד נרצח על ידי אחיו
דוד מס, שעל פי החשד נרצח על ידי אחיו | צילום: החדשות 13

לפני הדיון בהארכת מעצרו אמר מגזימוף כי "אני פשוט לא יודע מה קרה. יש בי צער, אני אוהב אותו ואת כל האחים שלי. כואב לי על מה שקרה". זאת, לאחר שאמש נמצא אחיו ללא רוח חיים בדירה ברחוב בר יוחאי בירושלים כשהוא עם פצעי דקירה רבים.

ביום ראשון נורה למוות ויסאם ג'ודאת יאסין בן ה-46 מטמרה מרכב חולף בסמוך לביתו, ליד כיכר השעון בעיר. הוא נפצע באורח קשה בפלג גופו התחתון, ובבית החולים רמב"ם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. כמחאה על האירוע, עיריית טמרה והוועד העממי הכריזו על שביתה כללית ביום שאחרי, כולל מוסדות החינוך. בתיעוד ממצלמת האבטחה ניתן לראות כיצד המתנקש יוצא מהרכב ויורה לעבר יאסין.

החשוד ברצח אחיו בירושלים
החשוד ברצח אחיו בירושלים | צילום: החדשות 13

ביום שבת נמצאה גופת גבר כבן 40, עם סימני אלימות כשהוא כפות, ברחוב הירדן שבאזר שכונת חליסה בחיפה. המשטרה חושדת כי מדובר ברצח. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום "כרמל" שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום. גבר כבן 50 נעצר בסמוך לזירה עם כתמי דם עליו, ונלקח לחקירה.

ויסאם ג'ודאת יאסין בן 46 מטמרה, שנורה למוות סמוך לביתו | צילום: החדשות 13