היום: הצהרת תובע בתיק רצח פעיל הליכוד דורון שוסטר

פרסום ראשון: המשטרה תגיש היום את ההצהרה טרם הגשת כתב אישום בגין רצח - ארבע שנים לאחר שאיש העסקים נורה למוות בפתח ביתו בראשון לציון

זמן צפייה: 12:54

פרסום ראשון: היום (חמישי) תוגש הצהרת תובע בתיק הרצח של איש העסקים ופעיל הליכוד דורון שוסטר - ארבע שנים לאחר שנורה למוות בפתח ביתו בראשון לציון. החשוד במעשה, שנעצר מוקדם יותר החודש, יואשם ברצח.

כזכור, מוקדם יותר החודש הותר לפרסום כי המשטרה עצרה חשוד ברצח. היורה נמלט לאחר המעשה, ועד כה זהותו והמניע למעשה לא היו ידועים. תעלומת הרצח סוקרה בסדרת הכתבות "ללא קצה חוט" בחדשות 13.

דורון שוסטר, נרצח בשנת 2016 והרצח טרם פוענח
דורון שוסטר, נרצח בשנת 2016 והרצח טרם פוענח | צילום: חדשות 13

ביום ראשון אחד במארס 2016, אופנוען לבוש שחור הגיע למגרש החניה בביתו של שוסטר בראשון לציון. כמה דקות לאחר מכן הטלפון של שוסטר צלצל - ופיתה אותו לצאת. ארבע יריות נשמעו ושוסטר התמוטט. היורה נמלט, ועד היום המניע לרצח וזהותו של המחסל לא היו ידועים.

סנ"צ גלעד בהט, ראש מדור חקירות במטה הארצי של המשטרה, הסביר על המורכבות שבחקירת מקרה הרצח: "כשאתה מגיע לזירה שבה יש גופה, לצערנו הרב הקורבן לא יכול לדבר. לכן אתה חייב לנסות לראות אילו ממצאים יש בזירה שיוכלו לדבר איתך ולספר מה קרה בשעת האירוע". לדבריו, "זה האתגר הגדול של כל חוקר - לקחת את פיסות המידע ולחבר אותן כמו חתיכות של פאזל – לגלות מי עשה את זה".