אמצעי מניעה על הרצפה: תיעוד חדר החשודים באונס בקפריסין

שתי צעירות מקריית אתא שוכנו בחדר המלון שבו בוצע לכאורה האונס - ומצאו במקום קונדום מתחת לאחת המיטות. בהמשך, הוצאו משם והמשטרה אספה את הממצאים. "לא ברור איך נותנים לנו ללון פה"

זמן צפייה: 00:42

החשד לאונס קבוצתי בקפריסין: נועה טלר ועדי אבנרי מקריית אתא, שהגיעו לנפוש באייה נאפה, שוכנו עם ישראלים נוספים בחדר המלון שבו לפי הטענות אנסו 12 נערים ישראלים תיירת בריטית - ומצאו במקום קונדום מתחת לאחת המיטות. בהמשך, הוצאו הישראלים מהחדר ואמצעי המניעה נאסף על ידי השוטרים המקומיים.

טלר אמרה כי "יצאנו למרפסת וכמה ילדים אמרו לנו שזה החדר שהאונס קרה בו ושהיו פה משטרות. בלילה מצאנו פה קונדום משומש, בקבוקי שתייה שלא שייכים לנו וסכין - והבנו שזה כנראה קרה בחדר הזה".

אבנרי הוסיפה: "לא ברור איך נותנים לנו ללון כאן לצד הממצאים והסימנים שיש על הקיר, לא ציפינו לכאלה תנאים. נודע לנו מאנשים ששוהים במלון שזה החדר שבוצע בו האונס, אמרו לנו שהם ראו הכול וסיפרו שגם הייתה כאן קטטה בין ישראלים לבריטים".

לכתבות נוספות בנושא: 

הצעירה הבריטית לחוקרים: "הם צילמו חלק מהמעשים – ברחתי מהחדר"

מההתכתבות ועד למעצר: שרשרת האירועים בקפריסין – דקה אחר דקה

"תבואי בערב": השיחה בין החשוד המרכזי באונס בקפריסין לצעירה

תחנת המשטרה בקפריסין
תחנת המשטרה בקפריסין | צילום: חדשות 13

בתוך כך, מוקדם יותר נודע כי הצעירה הבריטית אמרה לחוקרי המשטרה בעדותה: "אחד החזיק אותי, ואז ראיתי לפחות 12 פרצופים... במשך שעה פחות או יותר, אחד אחרי השני. הם צילמו חלק ממה שקרה. השתחררתי בשלב מסוים אחרי שנרמדתי או התעלפתי, וברחתי החוצה מהחדר. פגשתי חברים והם לקחו אותי חצי עירומה למרפאה".

עורך דינם של ארבעה מהחשודים באונס התיירת במלון באייה נאפה, ניר יסלוביץ', אמר בריאיון לתוכנית "העולם הבוקר" כי הוא מעריך שחלק מהם ישוחרר בקרוב, ויחזור לישראל. "מי שלא קיים את המגע המיני יושב לישראל כבר בימים הקרובים, עבור מי שטען שקיים יחסי מין - העניינים יותר מסובכים, יש לברור את הגרסאות".

כמו כן, הוסיף: "יש לנו ראיות ישירות לזה שהמתלוננת הסכימה למגע המיני והוא לא היה עם קבוצה כה גדולה, אלא עם עוד שני חשודים. הצילומים אכן נמצאים בטלפון, אך המצלמות של המלון לא תומכות במה שהיא אומרת, שהיו תשעה נוספים בחדר".

תחנת המשטרה בקפריסין
תחנת המשטרה בקפריסין | צילום: חדשות 13

אמש פורסם בחדשות 13 שהצעירה אמרה לחוקרי המשטרה המקומית כי החשודים היו שיכורים בעת שביצעו את המעשים. "הכרתי כמה מהנערים ואכן קיימנו יחסים. אולם, כשהגעתי לחדר בסביבות חצות, כולם היו שיכורים. אני זוכרת הכול מטושטש", התלוננה. "אני כן זוכרת שעד שעה 1:00 בערך, החברים שלא הכרתי אנסו אותי. כמה מהם היו עם קונדום - וכמה מהם בלי. הם הכאיבו לי בכל הגוף".

מהתכתבות באינסטגרם בין החשוד המרכזי בפרשה לבין הצעירה הבריטית, שפורסמה מוקדם יותר, עולה כי השניים שוחחו ביניהם במשך כמה ימים דרך הרשת החברתית. "אני חושבת שראיתי אותך עכשיו במרפסת, נופפתי לך", כתבה הצעירה, וכשזה כתב לה "אז למה לא עלית אליי? היית צריכה לעלות במדרגות לחדר שלי", השיבה לו כי "אני לא יודעת איפה החדר שלך". בהמשך, כתב לה הישראלי: "תבואי אליי בערב".

התכתבות בין החשוד המרכזי לאונס בקפריסין לבין הצעירה הבריטית
התכתבות בין החשוד המרכזי לאונס בקפריסין לבין הצעירה הבריטית | צילום: חדשות 13

בפעם אחרת, כתב הצעיר הישראלי לתיירת הבריטית כי "איפה את? בואי נצא קצת", וכאשר זו השיבה כי "כן, אולי, איפה אתה הלילה?", כתב לה: "אני בדרכי למלון, בכיכר כרגע, אבל בדרכי למלון".