אדם מוכר מעולם המזון נעצר בחשד לתקיפה מינית

פרסום ראשון: על פי החשד, בן ה-65 מתל אביב כלא קטינה בבית העסק שלו ברחוב אבן גבירול בעיר ותקף אותה. מעצרו הוארך עד ליום ראשון

זמן צפייה: 02:32

דמות טלוויזיונית מוכרת מעולם המזון נעצרה בחשד למעשה מגונה בקטינה - כך פורסם לראשונה היום (חמישי) בחדשות 13. על פי החשד, הגבר, בן 65, כלא את הנערה בבית העסק שלו ברחוב אבן גבירול בתל אביב ותקף אותה. בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים.

אתמול נעצר עובד זר מתאילנד בחשד לביצוע מעשים מגונים בשני ילדים באחד הישובים בבנימין. לפי חשד המשטרה, באחד המקרים ביצע עובד הזר את המעשה בבריכה של היישוב. הוא הפשיל את מכנסיו של הילד וביצע בו מעשה מגונה. מעצרו הוארך בחמישה ימים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

אונס בת ה-7: האישום עשוי להימחק; מעצר הנאשם הוארך בשבוע

חשד: שני צעירים השתמשו בבת 15 כנערת פיתוי למטרות שוד

ועדת השחרורים אישרה: האישה שרצחה את בעלה המתעלל תשוחרר ממאסר

רוכב אופניים חשמליים בשביל ברחוב אבן גבירול בתל אביב
רחוב אבן גבירול בתל אביב | צילום: חדשות 13

מקרה זה הוא האחרון בשרשרת מקרים של תקיפות והטרדות מיניות - ואף אונס, במקרים שונים וביישובים ברחבי בנימין. כזכור, ביום ראשון הוגש כתב אישום נגד מחמוד קטוסה, פלסטיני תושב דיר קדיס שממערב לרמאללה בגין אונס, תקיפה וחטיפה של ילדה בת שבע באזור בנימין מבית הספר בו עבד. לפי כתב האישום, קטוסה עבד במוסד חינוכי באזור בנימין והועסק בנקיון ותחזוקה, הכיר את הילדה במקום עבודתו וטיפח עמה קשר בכך שהיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים. באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור כשהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ואונס אותה בנסיבות מחמירות תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה. לאחר שסיים, שחרר אותה לביתה.

בשבוע שעבר המשטרה עצרה אדם החשוד שביצע שורה ארוכה של עבירות מין בעשרות קטינות, בגילי 17-13, לרבות פגיעה בפרטיות באמצעות צילום, ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום את מעצרו בארבעה ימים.

על פי החשד, החשוד היה מפרסם הודעות ברשתות החברתיות תחת שמות בדויים וכך היה יוצר קשר עם קטינות. לאחר שביסס את הקשר עימן, תוך ניצול רצונן התמים לדגמן ולהתפרסם, ביקש מהן להגיע למקום מפגש לצורך צילומים. ככל הנראה, החשוד תיעד את הקטינות במצלמות נסתרות שהתקין במקום.