חשד: אב ביצע עבירות מין בבתו בעלת צרכים מיוחדים בירושלים

לאחר חקירה סמויה, המשטרה עצרה גבר בשנות ה-50 לחייו בחשד לבעילה ומעשה סדום בבתו. היום ייערך דיון בהארכת מעצרו • גבר בן 33 מהשפלה נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בבתו בת השלוש

אזיקים
אזיקים, אילוסטרציה | צילום: רויטרס

אב משפחה בשנות ה-50 לחייו חשוד כי ביצע עבירות מין חמורות בבתו בעלת צרכים מיוחדים - כך פרסמה הבוקר (רביעי) המשטרה. החשוד נעצר אתמול לאחר שהתנהלה נגדו חקירה סמויה, במהלכה חוקרי המשטרה גבו עדויות ואספו ממצאים שהעלו את החשד כי בעל וביצע מעשה סדום בבתו. הגבר יובא היום לבית משפט השלום לדיון בהארכת מעצרו.

בתוך כך, גבר בן 33 נעצר בחשד שביצע עבירות מין בבתו בת השלוש - זאת לאחר תלונה נגדו שהתקבלה באחת מתחנות מרחב השפלה. החשוד יובא היום לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בעניינו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשל פעילות שוטרת שהתחזתה לילדה: 25 נעצרו בחשד לפדופיליה

140 אלף נשים הוטרדו מינית ב-2018 – 95% מהן לא דיווחו למשטרה

"הציע ממתקים": בן 44 יואשם בביצוע מעשים מגונים באחייניותיו

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

לפני כעשרה ימים, בעקבות פרסום תמונתו ופרטיו, נעצר הפסיכולוג עידן קוסובסקי בחשד לביצוע עבירות מין במטופלים קטינים בצפון הארץ. כזכור, בחודש שעבר פורסם לראשונה כי קוסובסקי נעצר - בגין חשדות דומים הנוגעים לעבודתו באזור הדרום בשנות ה-90. לאחר בקשת חדשות 13 הותר לפרסום שמו, והוגשו נגדו כמה תלונות גם באזור הצפון.

החשדות נגד הפסיכולוג שהובילו למעצר הראשון מבוססים על ארבע תלונות של גברים, שהיו קטינים בעת ביצוע המעשים לכאורה, שהחלו על פי החשד בשנות ה-90. לפי אחד המתלוננים, הקשר ביניהם נשמר לאורך שנים, ונותק רק ב-2015, כשהיה בן 30. לדבריו, בין השניים היה מגע מיני מלא.

בחקירתו טען הפסיכולוג כי הייתה בינו לבין אחד המתלוננים "סקרנות מינית", אך זו הייתה בדרגה נמוכה מאוד. המשטרה אישרה את פרסום חדשות 13 ומסרה כי "אנו רואים בחומרה כל חשד לניצול פגיעותם של קטינים".