"זה היה מפחיד": עשרות שוטרים פשטו על חתונה - עקב חוב של החתן

בהוצאה לפועל החליטו לגבות את הכסף בערב חתונתו של א' - ולקחו את הכספת עם המחאות האורחים. מאז פרסום הסיפור ב"צינור", סובלים בני הזוג ממתקפה ברשתות החברתיות. "אנחנו לא משפחת פשע"

זמן צפייה: 08:34

האורחים שהגיעו לחתונתם של א' ו-א' הופתעו מאוד כשצוות הוצאה לפועל מלווה בעשרות שוטרים התפרץ לאולם האירועים מיד בתום החופה - והחרים את הכספת שהכילה את ההמחאות שהביאו לזוג המאושר, לעיני האורחים ההמומים. ל-א' יש חוב מזונות לזוגתו לשעבר, ואנשי ההוצאה לפועל בחרו עיתוי ומקום יוצאי דופן כדי לגבות את הסכום. מאז פרסום הסיפור ב"הצינור", בני הזוג תחת מתקפה ברשתות החברתיות ומתקשים לחזוק למסלול חייהם.

א' חי שלוש שנים עם בת הזוג הקודמת שלו, נולדו להם שתי בנות. היחסים עלו על סרטון והסתיימו בטינה קשה. וכמו תמיד, לכל צד הגרסה שלו. לפני שבע שנים ביהמ"ש פסק לו תשלום מזונות - שאותם לא שילם. הריבית תפחה, והחוב הגיע ל-100 אלף שקלים. "סיימנו את החופה, באו שוטרים עם תעודת שוטר בלבוש אזרחי, ואמרו לי להתלוות אליהם למשרדים למעלה", סיפר א', החתן. "הקצין חיכה בפינה ממש איך שיוצאים מהחופה בצד ימין. נכנסו לאולם וראיתי את הכמות של השוטרים. הכלה עד היום בוכה - לא רוצה לצאת מהבית", ציין החתן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

החתן התאשפז שלושה ימים לפני החתונה – והחגיגות התקיימו בביה"ח

"הכי נכונים שיש": יום החתונה המרגש של חזאי חדשות 13 ובן זוגו

אסון החתונה ביבנה: 6 חודשי עבודות שירות וקנס לאחראי התאורה

שוטרים שהגיעו לחתונה
שוטרים שהגיעו לחתונה | צילום: חדשות 13

"פתאום ראינו עשרות שוטרים פורצים למקום, והתחיל כאוס רציני", סיפר אחיו של החתן, "שמעתי שיש דברים כאלה אבל דבר כזה, עשרות שוטרים - אנחנו לא משפחת פשע. זה פשוט היה מפחיד, כאילו זה מבצע צבאי. "הכבוד שלנו נרמס"."הוא לא החסיר כלום מהבנות שלו", ציינה אחות החתן, "זו הייתה נקמה מתוך קנאה, בגלל שהם לא התחתנו אף פעם". רבים מהאורחים ההמומים נמלטו מהמקום. "ראינו את האבא נכנס ללחץ, האמא בוכה", סיפר מוטי סואד חבר של החתן, "מראות שאתה לא אמור לראות בחתונה".

תומר מוסקוביץ', מנהל רשות האכיפה והגבייה ציין כי "האבא הזה היה צריך לשלם לילדות שלו 100 אלף שקלים שלא שולמו במשך השנים – והוא התחמק מכל הניסיונות להשיג את הכסף. בנסיבות האלה, אני גאה בהחלטה, אני חושב שזו החלטה מצויינת שמדגימה את הנחישות שלנו לגבות מזונות לקטינות". החתן אף סיפר שהבוס שלו שהיה באירוע הציע לשלם מכיסו את החוב על מנת שלא ייהרס האירוע, אך השוטרים סרבו. "אני לא מתכוון להתחמק משום דבר ואני תמיד אעזור לבנות, אף פעם לא קרה מצב שהזנחתי אותן וזה גם לא יקרה", סיכם החתן.