בן שש נדקר בגן משחקים ברחובות; התוקף נעצר בתום מרדף

הילד, שנפצע על פי החשד מדקירה בעת ששהה בגן המגינים שבעיר, פונה לבית החולים קפלן. כוחות משטרה במקום ונסיבות האירוע בבדיקה. על פי החשד, הדוקר, מעורער בנפשו, פצע את הילד ונמלט

זמן צפייה: 00:59

ילד כבן שש נדקר היום (חמישי) בעת ששהה בגן המגינים בעיר רחובות. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים קפלן כשהוא במצב קל עד בינוני עם פציעה בידו. על פי החשד, הילד שנפצע שיחק עם ילדים נוספים בגן משחקים ציבורי כאשר אדם מעורער בנפשו - כך על פי דיווח ראשוני - הגיע לגן, פצע את הילד ונמלט. לאחר מרדף קצר, הצליחה המשטרה לעצור את התוקף, תושב רחובות בן 34.

חובש רפואת חירום במד"א אלכסנדר שאריי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד יושב על ספסל בגן הציבורי כשהיד שלו חבושה בחולצה שהניחו עוברי אורח. ביצענו בדיקה רפואית וחבשנו את הפציעה עם תחבושת סטרילית ופינינו את הילד בליווי בן משפחה לבית החולים כשמצבו קל עד בינוני".

ד"ר אורי בלה, מנהל חדר מיון ילדים, המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, אמר: "היום בשעות הצהריים הגיע לקפלן ילד כבן 6 מפארק ברחובות לאחר שנדקר. מדובר באירוע חריג מאוד. מיד פעל צוות רב מקצועי כדי לקבל אותו. ייצבנו את מצבו. מה שמצאנו בבדיקה שלו זה חתך עמוק בזרוע שמאל שדורש טיפול ניתוחי וברגעים אלה הוא עולה לחדר ניתוח כדי שנוכל להשלים את הטיפול בו".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190725-1657' autoplay='0' credit='חדשות 13' desc='דר׳ אורי בלה, מנהל חדר מיון ילדים, המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית' kid='1_uex3qjpd' duration='29'']