מחשש שתפגע בעצמה - בשב"ס החליטו להדק את הפיקוח על כרמל מעודה

על תא המאסר של הגננת, שמואשמת בהתעללות בפעוטות בגן בראש העין, תהיה השגחה צמודה 24 שעות שתכלול מצלמות וסוהר שישגיח על המוניטור בכל עת. זאת, עד לדיון הבא בעניינה בהמשך השבוע

זמן צפייה: 01:00

לאחר שאתמול בית המשפט הורה על השבתה למעצר של כרמל מעודה המואשמת בהתעללות בפעוטות בגן בראש העין - בשב"ס החליטו להדק את הפיקוח עליה מחשש שתפגע בעצמה. על תאה של מעודה בנווה תרצה יהיה פיקוח 24 שעות ביממה עם מצלמות, כאשר סוהר ישגיח על המוניטור בכל עת כדי לוודא שהיא לא תפגע בעצמה.

זאת עד לדיון ביום חמישי, שם יצטרך עורך דינה של מעודה להביא פקחים נוספים כדי לוודא שהיא תשתחרר למעצר בית. הורים שנפגעו ממעודה ושנוהגים להגיע לדיונים בעניינה, ככל הנראה לא יתנו לזה לעבור בשתיקה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

לאחר ששוחררה למעצר בית: ביהמ"ש הורה להשיב את מעודה למעצר

הורי הגן של מעודה הגיעו לדירה שבה תשהה: "נסגור את כל הרחוב"

כרמל מעודה שוחררה למעצר בית – אצל אדם שאינו מכיר אותה

כרמל מעודה בבית המשפט
כרמל מעודה בבית המשפט | צילום: חדשות 13

כזכור, אתמול בית המשפט הורה על השבתה למעצר של כרמל מעודה, הגננת המתעללת מראש העין עד ליום חמישי. זאת, לאחר ששוחררה מוקדם יותר באותו יום למעצר בית בהוראת בית המשפט העליון. השופט עידו דרויאן אמר כי "הנאשמת לא תוכל לעמוד בתנאי השחרור, ואני מורה על מעצרה".

בדיון החליט השופט שהאדם שאמור היה לשמש כמפקח על מעודה במהלך מעצר הבית לא מתאים לשמש כמפקח ופסל אותו. שני מפקחים נוספים לא טרחו להגיע לדיון בבית המשפט. לכן, השופט החליט שמעודה לא תוכל לעמוד בתנאי השחרור, והורה על שחרורה.

האדם שהסכים לארח את מעודה, התנדב לאחר ששמע כי המשפחה אצלה הייתה אמורה לגור ביטלה בעקבות הפגנות. מעודה הייתה אמורה לשהות במעצר בית בבית בירושלים. עם זאת, לאחר שהדבר נודע, מאות הורים הגיעו ביום חמישי בערב לבית המשפחה והפגינו נגדם. כתוצאה מכך, המשפחה הודיעה כי ביטלה את עניין הערבות עליה. אביה של מעודה אמר: "עזבו אותנו, אני צריך להתמודד עם הכאב שלי".