תל אביב: צעיר בן 23 נהרג בפיצוץ מטען ברכב בדרום העיר

מכוניתו של תושב אשקלון עלתה באש בדרך קיבוץ גלויות. מחקירה ראשונית עולה החשד הפיצוץ נגרם בשוגג. צוותים שהגיעו לזירה התקשו לחלץ את הצעיר - ונאלצו לקבוע את מותו

זמן צפייה: 00:46

צעיר בן 23, תושב אשקלון, נהרג הלילה (רביעי) כתוצאה מפיצוץ רכב בצומת הרחובות קיבוץ גלויות וישראל גורי שבדרום תל אביב. לאחר שכוחות הכיבוי השתלטו על הלהבות, צוותי מגן דוד אדום שנקראו למקום קבעו את מותו של הגבר. מתחזק החשד כי הפיצוץ נגרם כתוצא מתאונת עבודה, כאשר הצעיר התעסק עם המטען וגרם לפיצוצו בשוגג.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א, גל סלהוב, סיפר כי "הייתי בקרבת מקום ושמעתי בום חזק. לאחר שהתקרבתי לכיוון מקור הפיצוץ, הבחנתי ברכב עולה בלהבות. לאחר פעולות כיבוי אותר אדם ללא רוח חיים ולא נותר אלא לקבוע את מותו בזירה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

רגע לפני הלחיצה על ההדק: סוכל ניסיון חיסול בדרום • תיעוד

ירה, החטיא - והחל לדקור: ניסיון חיסול לעיני המצלמות • תיעוד

ניסיון חיסול בנהר הירדן: רעולי פנים ירו לעבר מתרחצים • תיעוד

Whatsapp Image 2019 07 24 At 0
הרב שעלה באש בתל אביב

פרמדיקית מד"א, נעמה חמלנצקי, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו רכב עולה באש ולא ניתן היה להתקרב, לאחר פעולות הכבאים במקום אותר גבר ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190724-0418' autoplay='0' credit='' desc='חשד לחיסול בתל אביב' kid='1_90h37bel' duration='37'']

בחודש יוני נהרג עבריין המוכר למשטרה כתוצאה מפיצוץ רכב ברחוב הלוטם בנשר. שני צוותי לוחמי אש מתחנת חיפה פעלו בזירה על מנת להשתלט על הלהבות שכילו לחלוטין את הרכב. ההערכה של גורמים במשטרה היא שמטען חבלה הוצמד לרכב בשעות הבוקר, עוד לפני שהקורבן יצא לדרכו. המטען ככל הנראה התפוצץ כמה מאות מטרים לאחר תחילת הנסיעה, בכביש מרכזי שמחבר בין נשר לחיפה. בעקבות האירוע, הציר נסגר לתנועה.

יוליה מלמוד, חובשת בכירה במד"א סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו את הרכב על המדרכה כשהוא מפורק לגמרי וכוחות הכיבוי פועלים לכבות את האש שעלתה ממנו. לאחר תום פעולות הכיבוי התקרבנו לרכב וראינו במושב הנהג גבר עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כשבועיים וחצי לפני כן נהרג תושב חדרה כבן 50 בפיצוץ רכב סמוך לגשר אריאל שרון שבעיר. כוחות ההצלה שהגיעו למקום חילצו אותו ממושב הנהג, ופינו אותו לבית החולים הלל יפה כשמצבו קריטי והוא מחוסר הכרה, ולאחר כשעתיים נקבע מותו בבית החולים. ההרוג היה מוכר למשטרה.