פיצוץ רכב בלב נהריה: 2 מקורבים לעבריין בכיר נפצעו קשה

פיצוץ החריד את לב העיר הצפונית שידעה סכסוכי עבריינים כבר בעבר. שני מקורבים לעבריין בכיר בצפון ישבו ברכב שהתפוצץ. הם נפצעו קשה ופונו במצב לא יציב לבית החולים

זמן צפייה: 00:25

פיגוע פלילי בנהריה: צעיר בן 19 וגבר בן 32 נפצעו קשה הערב (חמישי) בפיצוץ רכב בנהריה, בצומת הרחובות המייסדים והעצמאות. השניים מקורבים לעבריין בכיר בצפון. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותם למרכז הרפואי לגליל במצב לא יציב עם פציעות בגפיים.

חובש איחוד הצלה נאור כהן מסר: "תוך כדי נסיעה שמעתי פיצוץ מרכב שהתנגש במעקה בטיחות. עצרתי מיידית לסייע וביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזניק למקום ניידות טיפול נמרץ וכוחות כיבוי ומשטרה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

השתיקה של בנט וההתנגדות של שקד: מבחן "חוק הנאשם"

"רשת ביטחון": חוק העלאת גיל הפרישה לנשים עבר בוועדת הכספים

בשורה לישראלים: תאילנד הודיעה כי מחוסנים יוכלו להיכנס למדינה

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2110212245' autoplay='0' credit='תיעוד מבצעי מד''א' desc='פיצוץ הרכב בנהריה' poster='' kid='1_w1eqy1hq' duration='18']

פרמדיקית וחובש מד"א אליענה אגסי ודור וקנין סיפרו כי "היינו בתחנת מד"א כששמענו את הפיצוץ החזק ומיד יצאנו למקום, מרחק של כמאתיים מטרים. במקום הייתה המולה רבה ועשרות אנשים היו בזירה. הרכב היה על המדרכה כשאחד מהפצועים שכב בסמוך לחלקו השמאלי כשהוא בהכרה ובתוך הרכב נלכד פצוע נוסף כשהוא מחוסר הכרה".

Whatsapp Image 2021 10 21 At 2
זירת האירוע בנהריה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

Whatsapp Image 2021 10 21 At 2
זירת האירוע בנהריה | צילום: דוברות איחוד הצלה