ירושלים: נהג אוטובוס נדקר ונפצע בינוני לאחר תאונה עם רכב

לאחר תאונה בין האוטובוס לרכב אחר ברחוב בית הדפוס בעיר, הנהג, בן 42, נקלע לקטטה עם שלושת יושבי הרכב שבסופה נדקר בגבו. הוא פונה במצב בינוני בבית החולים שערי צדק

אמבולנס
אמבולנס | צילום: Shutterstock

נהג אוטובוס בן 42 נדקר היום (שישי) ברחוב בית הדפוס בירושלים במהלך קטטה בה נפצע אדם נוסף. בבדיקה ראשונית של המשטרה עלה כי הקטטה התפתחה לאחר תאונה בין כלי הרכב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני לנהג האוטובוס ופינו אותו במצב בינוני עם שלושה פציעות חודרות בגב, לבית החולים שערי צדק.

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה לאירוע כי "רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ישבו מאחורי סורג ובריח. על רשויות החוק לפעול בהתאם. חייבים לעצור לאלתר את כדור השלג הזה בו תוקפים נהגים השכם וערב. יש לעצור את טרור האוטובוסים נגד הנהגים. היום בו נהג ירצח על הכביש קרוב מתמיד".

על פי נתוני הארגון, אשר עוקב אחר הנושא דרך דו"ח שנתי מקיף, בשנת 2020 חוו הנהגים 3,644 מקרי אלימות פיזית. בפועל, המספר גבוה בהרבה שכן רק 47% מהמקרים דווחו. בנוסף לכך, 40% מהנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך שנת 2020 (19% מהם דיווחו על 3 ויותר מקרים).