חשד לרצח בבני ברק: אישה בת 65 נדקרה למוות - בנה נעצר

גורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותה של האישה, שנרצחה ע"פ החשד ע"י בנה בן ה-32 ברחוב הרצל בעיר. כוחות משטרה נמצאים בזירת האירוע

זמן צפייה: 00:14

חשד לרצח: אישה בת 65 נדקרה הבוקר (שבת) למוות ברחוב הרצל בבני ברק, לפי החשד על ידי בנה בן ה-32. המשטרה הגיעה לזירה, עצרה את הבן ופתחה בחקירה.

פרמדיק מד"א, עומר חזן, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לפני כשבוע נורה למוות הייתם איבריק, תושב אבו סנאן בן 25, במועצה המקומית שבגליל המערבי. הצעיר הובא למרכז הרפואי לגליל כשהוא במצב אנוש, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. באירוע נפצע קל גבר בן 54.

ד"ר אנה וקרב, רופאה מתמחה בכירורגיה, סיפרה כי: "הפצוע הגיע במצב אנוש, עם פצעי ירי בחזה, בבטן ובגפיים. הוא הובא תוך כדי החייאה, כשהוא מורדם ומונשם, והליך ההחייאה נמשך בחדר ההלם. למרבה הצער, כעבור פרק זמן קצר נאלצנו להודיע על מותו".

חשד לרצח באבו סנאן
חשד לרצח באבו סנאן | צילום: דוברות המשטרה

כמה ימים קודם לכן פוענח רצח אינתיסאר עיסא עיסאווי, אם לחמישה בת 53 שנורתה בפתח ביתה ברמלה. הירי התרחש לפני למעלה מחודשיים, כשעל פי החשד צעיר בן 23, שהיה בסכסוך פלילי עם בנה של אל-עיסאווי, הגיע לחצר בית הנרצחת וביצע ירי לכיוון בית המשפלה. הוא נעצר בחשד למעשה, בתחקיר הראשוני עלה כי אל-עיסאווי ככל הנראה נורתה בשוגג.