בנט לאחר תפיסת האמל"ח במגזר הערבי: "בנו כאן מצבור נשק מהגדולים במזרח התיכון"

לאחר חשיפת מבצע "אושן" במסגרתו נתפסו 64 חשודים ונמצא נשק רב, רה"מ הצהיר כי "הכרזנו מלחמה על הפשע בחברה הערבית". בנוסף שלח בנט מסר מאיים לפורעי החוק: "נרדוף אתכם עד האחרון"

זמן צפייה: 03:00

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר היום בהצהרה לתקשורת: "משטרת ישראל השלימה הבוקר את מבצע "אושן", מבצע בהיקף חסר תקדים לתפיסת כלי נשק ואמצעי לחימה במגזר הערבי. מדובר באחד המבצעים המתוחכמים והנועזים, הכרזנו מלחמה על פורעי החוק בחברה הערבית, לא פחות. אנחנו פועלים. לא מדברים, עושים".

"במשך שנים נבנה כאן אחד ממצבורי הנשק הבלתי חוקיים הגדולים במזרח התיכון, ואת זה התחלנו לפרק", הוסיף בנט, ופנה לפורעי החוק בחברה הערבית: "אנחנו לא נוותר, אנחנו לא נרפה. אנחנו רואים אתכם, ואנחנו נרדוף אתכם עד אחרון הנשקים ועד אחרון העבריינים שמטילים אימה על הסדר הציבורי. אנחנו נבוא איתכם דין וחשבון, אנחנו נעמיד אתכם לדין ואתם תשלמו".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-law-crime-2111092039' autoplay='0' credit='' desc='הסוכן הסמוי במבצע "אושן" מבצע בדיקת נשקים לפני ביצוע העסקה' poster='' kid='1_0dv26xtd' duration='13']

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשל חשד לעבירות על חוק התחרות: בכירים בשופרסל ושטראוס נחקרו

טרור סכינים באירופה? 3 אירועי דקירה בערים מרכזיות השבוע

הורוביץ על ההקלות: "אנחנו לא מכריזים על מסיבת סיום"

כזכור, המשטרה עצרה הלילה 64 חשודים בסחר בנשק, בתום מבצע שנמשך יותר משנה והחל כבר בחודש אוגוסט האחרון, זאת בעזרת סוכן סמוי שישב בעברו בכלא, והצליח לרכוש כ-70 כלי נשק בסכום של ארבעה מיליון שקלים. במבצע הסמוי, שהביא להיקף המעצרים הגדול ביותר של סוחרי נשק מאז קום המדינה, פשטו 1,600 שוטרים על יישובי החברה הערבית ועצרו את החשודים.