אוהד בית"ר י-ם שהותקף ע"י אוהדי מכבי חיפה: "יצאו עם סכינים"

אושרו של אביב מרדכי מניצחון קבוצתו על יריבתה לצמרת התחלף מהר באימה, כשכמה אנשים חסמו את רכבו - ושברו את השמשה. "היו להם אגרופנים, לא היה לי מה לעשות – כל כך פחדתי"

זמן צפייה: 01:42

אביב מרדכי, אוהד בית"ר ירושלים, יצא מאושר מהמשחק אתמול (שני) נגד מכבי חיפה, לאחר ניצחון קבוצתו במשחק הצמרת. אולם, מהר מאוד התחלפה השמחה בפחד, כאשר מכונית ובה אוהדי מכבי חיפה חסמה את רכבו, וממנה יצאו כמה אנשים, שניסו לתקןף אותו ואת שני הנערים שהיו עמו במכונית.

"היה פקק מאוד רציני. מצד ימין שלי אני רואה פתאום אוטו של אוהדי מכבי חיפה שמתגרים בנו, הם עשו לעברנו אצבע משולשת דרך החלון", סיפר מרדכי. "אחרי שהוא עקף אותי הוא האט ועצר. פתחו את האוטו מכל הכיוונים והתחילו לצאת אנשים עם סכינים שלופות בידיים ועם אגרופנים ואלות. הם שברו את הרכב, לא היה לי מה לעשות, כל כך פחדתי".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מכתב סודי ומתווכת: מאחורי הקלעים של פגישת רה"מ ומנהיג סודאן

גנץ: "הרשימה המשותפת לא תוכל להיות חלק מהממשלה שאקים"

אביב מרדכי, אוהד בית''ר ירושלים שהותקף במהלך משחק
אביב מרדכי, אוהד בית''ר ירושלים שהותקף במהלך משחק | צילום: חדשות 13

מרדכי היה נעול בפנים, חסר אונים. "אחד מהם נתן מכה על השמשה עם אגרופן, שבר את כולה. השמשה הקדמית התנפצה עליי", סיפר האוהד. "אז אני אומר לאלוהים, מה אני עושה, 'שמע ישראל', הם שוברים לי את האוטו. אם נשבר החלון הם מצליחם להגיע אליי. איכשהו אולהים פילס לי את הדרך, עליתי על המדרכה ונתתי פול גז...".

לבסוף, הצליח מרדכי לברוח והזעיק את המשטרה. בהמשך, הגיש תלונה בתחנת מוריה. במקביל, הוא שלח מייל לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, שמיהר להתקשר אליו ולקבל אחריות על מעשי האוהדים. ממכבי חיפה נמסר: "המועדון מגנה כל אלימות וסומך על המשטרה שתניח את ידה על פורעי החוק ותענישם בחומרה. אלימות היא נגע שכולנו חייבים לעקור מן השורש".