בשבת סיפרה לילי בן עמי, אחותה של מיכל, על אמירה "חריגה" שאמר החשוד ברצח לפני שבוע: "רק בשבת שעברה היינו כולנו יחד. בסעודה האחרונה, לרוצח שלה הייתה אמירה חריגה מאוד: הוא אמר שבעבירות – הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון. הוא התעקש ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו". את הדברים כתבה בחשבון הפייסבוק שלה. "איך אפשר לישון כשאחותי הקטנה מוטלת מתחת לאדמה? איך אפשר לישון כשלפני כמה שעות תהית איך להסביר לילדייך שהיא נרצחה? על ידו?", הוסיפה.

מיכל סלה ובעלה אלירן מלול, החשוד ברציחתה
מיכל סלה ובעלה אלירן מלול, החשוד ברציחתה | צילום: חדשות 13

ביום ראשון פרסם משרד הרווחה את הדוח השנתי ל-2018 של השירות לרווחת הפרט והמשפחה העוסק באלימות במשפחה וכלפי נשים. מהדוח עולה כי ב-2018 טופלו במרכזים למניעת אלימות במשפחה 6,488 נשים נפגעות אלימות במשפחה, ו-2,478 גברים אלימים. עוד עולה מהדוח כי מאז שנת 2014 נרשם זינוק של 160% במספר הפונות למוקד הסיוע של המשרד.

עוד עולה מהדוח, כי בשנת 2018 הפנתה מערכת אכיפת החוק 2,325 גברים שהיו מעורבים במעשי אלימות כלפי בנות זוגן לתוכניות השיקום של המשרד, מתוכם – 95 גברים המוגדרים ברמת מסוכנות הגבוהה ביותר טופלו במרכזי היום ובהוסטלים.