"איך את עוד לא מתה?": בן 71 מואשם שניסה לרצוח את אשתו

מכתב האישום עולה כי תחילה איים הגבר על זוגתו, כיוון שרצתה להתגרש, ובהמשך ארב לה כשיצאה מביתה, ודקר אותה כמה פעמים בצוואר ובבית החזה. "מעשיו לא מותירים ספק כי בא במטרה לרצוח"

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) כתב אישום נגד גבר בן 71, בגין ניסיון רצח אשתו לפני כשנה. זאת, ברקע בקשתה להתגרש. מעצרו של הנאשם הוארך עד לתום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי אשתקד, לאחר 22 שנות נישואים, הודיעה האישה כי היא מעוניינת להתגרש. בשיחה עם עורך דינה של זוגתו, הבהיר בן ה-71 כי אינו רוצה בכך. "היא לא תתגרש, אני רוצה שלום בית בכל מחיר", אמר הגבר לפרקליט.

לאחר השיחה, כך לפי כתב האישום, התקשר הגבר אל אשתו ואיים עליה כי יהרוס את חייה ושיתלונן נגדה במס הכנסה. בתגובה, ביקשה ממנו בת הזוג שיפסיק ליצור איתה קשר.

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

בסוף אוקטובר 2018, ארב הנאשם לאשתו סמוך למקום מגוריה כשהוא חמוש בשתי סכינים בעלי להב באורך 15 סנטימטרים. כשיצאה משם, זינק לעברה, ודקר אותה כמה פעמים בצוואר ובבית החזה. תוך כדי הדקירה, הטיח בה בן ה-71: "איך את שורדת? איך את נלחמת, כמה כוח יש לך להיאבק, איך את עוד לא מתה?". כך לפי כתב האישום.

שכנים שהיו במקום רצו לעבר השניים, וניסו למנוע את המשך התקיפה. אולם, הגבר סירב להרפות מאשתו והמשיך לתקוף אותה. לבסוף, הצליח אחד השכנים להרחיק את הבעל, ולהוציא את הסכין מידו.

"מעשיו הקיצוניים והקשים לא מותירים כל ספק באשר לכוונתו", נכתב בבקשת המעצר. "המתלוננת תיארה כי הוא בא במטרה לרצוח. הוא הלך לכיוון הצוואר, החזה והמותן".