"נגח בעוצמה באדם - בגלל שהזיז לו את עגלת הקניות" • תיעוד

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 31, בגין תקיפת לקוח בחנות ביקנעם. מהחקירה עלה כי הנאשם המשיך לתקוף את המתלונן, גם כשהיה שרוע על הרצפה, באמצעות אגרופים - עד שלקוחות במקום הפרידו ביניהם

זמן צפייה: 00:13

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו אתמול (שני) נגד גבר 31 בגין תקיפת גבר בן 30 בסופר מרקט ביקנעם - כיוון שהזיז לו את עגלת הקניות. מהחקירה עלה כי לאחר שהמותקף הזיז את עגלת הקניות של הנאשם כדי לקחת מוצרים מהמקרר, החשוד התרגז, קילל את המותקף וכל אחד המשיך לדרכו.

בהמשך, נפגשו השניים באחד המעברים במקום, כאשר אז אמר הנאשם למותקף: "בוא רגע חמוד", נגח בו בעוצמה בפניו - והפיל אותו ארצה. בן ה-31 המשיך לתקוף את הגבר שהיה שרוע על הרצפה והיכה אותו באגרופים לפניו עד שלקוחות שהיו במקום הצליחו להרחיקו מהמותקף – שנמלט מהמקום. התוקף המשיך לרדוף אחר המותקף לאחד החניונים הסמוכים אך הוא הצליח להימלט. כך לפי כתב האישום.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

המסמכים מגלים: בנק לאומי הזמין חוקרים פרטיים אחר לקוחותיו

מורסי נקבר בחשאי סמוך לקהיר: "מת כתוצאה מהתקף לב"

הפנטגון: ארה"ב תשלח אלף חיילים למזה"ת עקב העוינות של איראן

תיעוד מצלמות האבטחה מהתקיפה בסופר-מרקט ביקנעם
תיעוד מצלמות האבטחה מהתקיפה בסופר-מרקט ביקנעם | צילום: חדשות 13

כתוצאה מהתקיפה, המותקף נפצע וסבל מחבלות בפנים, שטפי דם, נפיחות, כאבים, אחת משיניו הקדמיות נשברה והוא נזקק לטיפול רפואי. בהמשך אותו יום חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את החשוד וכאמור הגישו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.