אחותה של ליטל מלניק שנרצחה בקריות: "לאחרונה נהיה לה קשה"

אחותה של ליטל יעל מלניק, שגופתה נמצאה אתמול בקריית מוצקין, סיפרה כי ליטל עברה לפנימייה רק לאחרונה ורצתה לסיים בגרות: "כולם התחברו אליה". מעצר החשוד ברציחתה הוארך בשמונה ימים

זמן צפייה: 02:56

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (ראשון) בשמונה ימים את מעצרו של החשוד ברצח ליטל יעל מלניק, בת ה-17. הגבר בן ה-45 הינו תושב קריית מוצקין והועסק בבית חולים פסיכיאטרי בטירת כרמל.

במקביל, אחותה של מלניק אמרה בשיחה לחדשות 13 כי "ליטל היא הייתה ילדה מיוחדת, קצת שונה אבל כולם התחברו אליה ואהבו אותה, היה לה אופי מקסים". עוד הוסיפה לומר: "בתקופה האחרונה לא היינו קרובות, התחיל להיות קשה, היא עברה לפנימייה לפני יומיים והיא רצתה לסיים בגרות. אני גיליתי מהחדשות וישר הבנתי שהיא נרצחה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

צוות השרים למאבק בפשיעה בחברה הערבית כונס: "הגיע לקו האדום"

80 אלף פעוטות ללא פתרון: אלפי מטפלות במעונות היום מפגינות

רופא בכיר בבי"ח במרכז נעצר בחשד שאנס מטופלות – בהן קטינה

ליטל יעל מלניק ואחותה רות
ליטל יעל מלניק ואחותה רות | צילום: באדיבות המשפחה

כזכור, אתמול נמצאה גופתה של הנערה קבורה למחצה באתר בנייה בקריית מוצקין. מלניק למדה מגיל צעיר בפנימייה, משום שמשפחתה נמצאת ברוסיה, ולכן לסבתה הייתה את המשמורת עליה. סבתה של הנערה דיווחה בערב שבת על היעדרות נכדתה, שהייתה אמורה להגיע אליה מהמוסד שבו היא התגוררה בכרמיה.

עוד הסבתא סיפרה, כאשר דיווחה על היעדרות נכדתה, כי לנערה היה קשר מסוים עם החשוד בן ה-45 שנעצר. יש לציין כי לחשוד אין עבר פלילי וככל הנראה הקשר ביניהם התחיל כשעבד במוסד הפסיכיאטרי.

ליטל יעל מלניק
ליטל יעל מלניק

על פי החשד, השניים הגיעו יחד למקום שבו היא נמצאה קבורה. גופתה נמצאה אחרי שעוברי אורח שהיו באזור ה"חי פארק" דיווחו על זוג ידיים מבצבצות מתוך האדמה וכי סמוך להן נמצא כלי חפירה. הדיווח במשטרה התקבל מצד שומר באזור שהבחין ברכב חשוד שיוצא מהמקום.

בנוסף, עובד באזור העיד כי במקום נצפה יותר מאדם אחד. העד סיפר לשוטרים כי הבחין במכונית עם שני חשודים שנכנסה לתוך מתחם אתר בנייה. בשלב מסוים ראה לדבריו את השניים חופרים בור, קוברים את הגופה ונמלטים.

הזירה בה נמצאה גופתה של ליטל יעל מלניק
הזירה בה נמצאה גופתה של ליטל יעל מלניק | צילום: דוברות המשטרה