צעירה מתה מתגובה אלרגית לחלב לאחר שאכלה במסעדה - הבעלים עוכב

אושר דרעי בת ה-23 חשה ברע לאחר שאכלה קינוח במסעדה בראש פינה ופונתה לביה"ח זיו, שם נקבע מותה. המשטרה סגרה את בית העסק. הבעלים, השף ו-3 עובדים עוכבו לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות

זמן צפייה: 04:18

אושר דרעי, תושבת חצור הגלילית בת 23 מתה היום (חמישי) כתוצאה מתגובה אלרגית לחלב, לאחר שאכלה קינוח חלבי במסעדה בשרית כשרה בצפון. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ועיכבה לחקירה את הבעלים, השף ושלושה עובדים נוספים, בחשד לגרימת מוות ברשלנות. המלצר שקנה את הקצפת החלבית אותה אכלה בת ה-23 טען בחקירתו: "זו הייתה טעות, טעיתי במה שקניתי".

הצעירה בילתה עם חברה במסעדה בראש פינה, ופונתה עצמאית לבית החולים זיו שבצפת לאחר שחשה ברע. בהמשך, נאלץ הצוות הרפואי במקום לקבוע את מותה. כחלק מחקירת האירוע, המשטרה סגרה את המסעדה.

אושר דרעי, בת 23 שמתה מתגובה אלרגית לאחר שאכלה במסעדה
אושר דרעי, בת 23 שמתה מתגובה אלרגית לאחר שאכלה במסעדה | צילום: באדיבות המשפחה

על פי החשד, אושר וחברתה הזמינו קינוח עם גלידה, אך הגלידה במסעדה נגמרה והשף שלח את אחד מעובדיו לקנות גלידה להמשך הערב. העובד קנה גלידה חלבית במקום גלידה פרווה וזו ניתנה לאושר והובילה לתגובה האלרגית.

אמה של אושר, גלית, תקפה: "אתמול במסעדה בשרית כשרה היא לא חשבה שהיא צריכה את האפיפן. אם זו מסעדה כשרה והוא נתן שם חלב לאנשים שאכלו בשר, הוא הכשיל הרבה אנשים. בשביל מה? איפה משגיח הכשרות? איך הוא מכניס בלי שהמשגיח אישר את זה?". "עכשיו כבר אי אפשר להחזיר את הבת שלי", הוסיפה.