דריסת בן ה-8 בתל אביב: שרידי סם נמצאו בבדיקת שתן שנערכה לנהג

הבדיקה שביצע אמיר אבו לאבן, החשוד שדרס למוות את איתי מרגי, מהווה אינדיקציה ראשונית בלבד, ורק בדיקת הדם תוכל לאשש את הממצאים. מעצרו של הנהג הוארך בארבעה ימים

זמן צפייה: 01:53

דריסת בן ה-8 בתל אביב: בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) בארבעה ימים את מעצרו של אמיר אבו לאבן, בן ה-20 החשוד בדריסתו של איתי מרגי בדרך נמיר שבעיר ביום כיפור.

אבו לאבן חשוד בהריגה, נהיגה תחת השפעת סמים, חשד עליו פורסם לראשונה בחדשות 13, וסחר בסמים. בבדיקת שתן שנערכה לנהג נמצאו שרידי סם. עם זאת, יש לציין כי מדובר באינדיקציה ראשונית בלבד, וכי רק בדיקת דם תוכל לאשש את הממצאים.

לכתבות נוספות בנושא:

מעצר הנהג החשוד בדריסת הילד בתל אביב הוארך: ברכבו נמצאו סמים

חברו של איתי מסרב להיפרד: "לא מסוגל להיות בבי"ס בלעדיו"

איתי בן ה-8 נדרס למוות ביום כיפור; החשוד בחקירתו: נהגתי כחוק

מקום התאונה בתל אביב
מקום התאונה בתל אביב | צילום: חדשות 13

נציג המשטרה טען בדיון כי אבו לאבן נצפה מיד לאחר האירוע משליך סמים בצד הדרך, וכי טביעות האצבע שלו נמצאו עליהם. כמו כן, מהחקירה עלה כי החשוד סחר בסמים.

ביום חמישי הוארך מעצרו של אמיר אבו לאבן, הנהג החשוד בדריסת מרגי בן השמונה בדרך נמיר שבתל אביב, בארבעה ימים. במהלך מעצרו נמצאו ברכבו סמים.

איתי מרגי שנדרס למוות בת''א
איתי מרגי שנדרס למוות בת''א | צילום: חדשות 13

מחקירת התאונה עולה כי ביום רביעי התקבלה פנייה במוקד המשטרה אודות רכב שנסע ברחבי תל אביב כשהוא משמיע מוזיקה. ניידות יצאו למקום, ואז התקבל דיווח על התאונה שבה נהרג מרגי. ביום שלאחר התאונה, פקדו את בית הספר שבו למד מרגי צוותי רפואה ופסיכולוגיה לתמיכה בתלמידים ובצוותי ההוראה.

כזכור, איתי נהרג במהלך יום הכיפורים בשעות הצהריים לאחר שנפגע מרכב, בזמן שחצה את הכביש על אופניו ברחוב ז'בוטינסקי פינת נמיר בתל אביב. הוא פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב, שם נאלצו לקבוע את מותו.