הבכיר באקדמיה החשוד בעבירות מין בבתו: נבדק אם היו עוד מקרים

המשטרה בודקת אם הדוקטור ביצע עבירות מין נוספות. בסביבתו של החשוד מתקשים להאמין: "זה פשוט לא נתפס, במשך שנים הוא טיפל בילדים שנפגעו מינית וסבלו מטראומה"

זמן צפייה: 03:24

במשטרה החלו לבדוק אם הבכיר באקדמיה, שחשוד בעבירות מין בבתו במסגרת הפרשה שנחשפה בחדשות 13, ביצע עבירות מין במקרים נוספים - כך פורסם היום (שישי) בחדשות 13.

פרסום הפרשה עורר סערה גדולה. בסביבתו של הדוקטור, ששותף כבר שנים בטיפול בילדים שנפגעו מינית, לא האמינו כשהתוודעו בפעם הראשונה לפרסום: "זה פשוט לא נתפס", אמר אחד מהם. "במשך שנים הוא טיפל בילדים שנפגעו מינית וסבלו מטראומה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הבכיר באקדמיה החשוד בעבירות מין בבתו: נבדק אם היו עוד מקרים

חצי שנה לאחר שאמם נורתה למוות: 2 אחים מהמשולש חוסלו בטול כרם

בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועת עזה

ביום שלישי יובא החשוד להארכת מעצר נוספת, ובינתיים החקירה נמשכת, כשבין היתר בודקים החוקרים אם היו מקרים נוספים בבית או במקום שבו עבד החשוד לאורך השנים האחרונות: "כשיתברר איפה האיש הזה עבד במהלך העשור האחרון ובמי הוא טיפל, אנשים לא יאמינו שהוא זה שעומד מאחורי המעשים המיוחסים לו".

במרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ואלימות פרסמו הודעה חריגה בעקבות הפרסום, שבה נכתב: "בשעות האחרונות נחשפנו לידיעות אודות אב, דמות מקצועית מוכרת בתחום הטיפול בפגיעות מיניות שנעצר בחשד לפגיעה מינית בבתו. הגם שהדברים עדיין נחקרים, הפרסומים הביאו להצפה גדולה ותחושת שבר המעוררים רגשות רבים - בגידה, חוסר אמון, חוסר אונים ועוד. אנו במסל"ן עומדות לרשות הקהילה הטפולית והמקצועית, המטופלות והמטוליפ והנפגעות והנפגעים".