בעקבות פרסום תיעוד ההתעללות בפעוטון: הקולות למחאה מתגברים

הורי הפעוטות שכרמל מעודה תועדה כשהיא קושרת ומכה אותם, מתכוונים להמשיך למחות מול גן הילדים. סלבריטאיות קוראות להגיע להפגנה שתיערך ביום ראשון בשש ערים במקביל

זמן צפייה: 02:37

הקולות למחאה בעקבות פרסום תיעוד ההתעללות בפעוטון בראש העין מתגברים היום (שישי), והורי הפעוטות מתכוונים להפגין בעיר במוצאי שבת. "עלינו להמחיש את הסבל של הילדים שלנו, שלא יכולים לזעוק את כאבם ומצוקתם ומוחזקים כבני ערובה", כתבו מארגני המחאה.

"זאת, בזמן שאנחנו ההורים סומכים על בעלי תפקידים וסמכויות במקום שאמור להיות הכי בטוח ושמח בשביל הילדים מהרגע שבו הם יוצאים מהבית וחוזרים אליו מדי יום שבורים, מדממים, פצועים, עם פיות סגורים ולא יכולים לצעוק ולספר את אשר עובר עליהם", הוסיפו הורי הפעוטות.

לעוד כתבות בנושא:

אם הילד שספג התעללות בגן: "המטפלת קשרה אותו במשך 36 דקות"

קושרת לכיסא ומצליפה: כך התעללה המטפלת מראש העין בפעוטות

"חנקה עם מגבת": הוארך מעצר המטפלת מראש העין החשודה בהתעללות

 

View this post on Instagram

 

אם הפכת לאמא וקיבלת את הטייטל המדהים בעולם, אם אתה אבא אוהב ומגונן זה המקום שאתם צריכים להיות בו! ב7/7 אנחנו נלחמים על הילדים שלנו! היום זה הילד של מישהו אחר, מחר זה יכול להיות הילד שלך! לצערי הרב(!) יש לי הופעה בראשל״צ ואני לא אוכל להיות שם, להפגין, להתראיין ולהשתמש בכוח שלי להעלאת המודעות לנושא הכל כך חשוב הזה! אני יודעת שיהיו עוד הפגנות, אני יודעת שאהיה שם. בבקשה מי שיכול להגיע- שיגיע! ותודה ל @miki_mucthar שנלחמת בשביל כולנו ולא מרפה...

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on

בתוך כך, סלבריטאיות הצטרפו היום לקולות המחאה הגוברים, וקראו להגיע להפגנה שמתוכננת ביום ראשון בשישה מוקדים במקביל. המחאות צפויות להתקיים מול קריית הממשלה בתל אביב, מול גן האם שבחיפה, מול בית הממשלה שבירושלים, מול בניין העירייה בבאר שבע, שבקריית גת ובמודיעין. בין היתר, יקראו המפגינים, להחמיר את הענישה לגננות מתעללות ועגן תקנות פיקוח.

הזמרת שירי מימון פרסמה סטורי שבו כתבה "אם הפכת לאמא וקיבלת את הטייטל המדהים בעולם, אם אתה אבא אוהב ומגונן זה המקום שאתם צריכים להיות בו".

גם השחקנית חן אמסלם מצטרפת למחאה וכתבה: "בלי מצלמות, עם מצלמות, אמהות, צעירות ומבוגרות בלי פחד מתעללות באכזריות בדבר הכי טהור ונקי שיש". "בואו נדרוש עונש ראוי - כלא - לאותן מטפלות שמרשות לעצמן לצלק ילדים ומשפחות שלמות", הוסיפה אמסלם . "די לאלימות - כן לאהבה".

 

אתמול, כאמור, פורסמו סרטונים ממצלמות האבטחה שבהם ניתן לראות את כרמל מעודה, המטפלת מראש העין החשודה בהתעללות בפעוטות, קושרת את הפעוטות לכיסא כשידיהם קשורות מאחורי הגב, מצליפה בהם באמצעות מגבת, אוחזת אותם באלימות ובועטת בהם. כזכור, עדויות ממקרי ההתעללות בגן נחשפו לראשונה בחדשות 13.

בתיעוד ניתן לראות כיצד מעודה מרימה פעוטות בחוזקה, מטילה אותם על הכיסא באלימות וקושרת את ידיהם מאחורי הגב. בסרטון נוסף מתועדת מעודה ניגשת לפעוט היושב בכיסא, תופסת בצווארו ודוחפת אותו אחורנית עד שהוא נופל.

תיעוד של כרמל מעודה הגננת המתעללת מראש העין
תיעוד של כרמל מעודה הגננת המתעללת מראש העין | צילום: דוברות המשטרה

ניקול דניאל חגבי, אם לפעוט שהיה קורבן להתעללות, סיפרה אמש לחדשות 13 כי בנה היה קשור לפרק זמן ארוך. "אתם ראיתם שתי דקות, אני הייתי בתחנת משטרה וראיתי את הילד שלי קשור במשך 36 דקות. גם כשהציעו להריץ אמרתי שאני רוצה לראות הכל. 36 הוא שכב קשור עם הידיים מאחורי הגב, הוא נפל לרצפה והגן מתנהל כרגיל. אף אחד לא ניגש אליו". חגבי הגיעה הערב לגן "בייבי לאב" בו למד בנה בן השנתיים, והפגינה לצד הורים נוספים נגד ההתעללות.