"תישרפו בגיהינום, מפלצות": כתובת נאצה בפעוטון בחולון • צפו

הכתובות אותרו בפעוטון שבו על פי החשד התעללו בילדים. ביצים הושלכו לתוך הגן, המשטרה פתחה בחקירה • שש החשודות יובאו לבית המשפט – המשטרה תבקש להאריך את מעצרן בתשעה ימים

זמן צפייה: 04:01

ההתעללות בפעוטון בחולון: כתובות נאצה אותרו הבוקר (רביעי) בגן שבו תועדו נשות צוות כשהן מתעללות בילדים. על קירות הגן רוססה הכתובת "תישרפו בגיהינום, מפלצות". כמו כן, הושלכו לתוכו ביצים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

בד בבד, ששת החשודות שנחקרו אתמול ונעצרו בתום חקירתן, הגננת וחמש סייעות, יובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרן. המשטרה תבקש להאריך את מעצרן בתשעה ימים.

לעוד כתבות בנושא:

ההתעללות בפעוטון בחולון: הגננת וארבע סייעות נעצרו

חשד להתעללות בפעוטון בחולון: סרטונים הופצו ברשתות • תיעוד

"הטיחו, גררו והשפילו": כתב אישום נגד 4 סייעות מ"גן הזוועות"

חשד להתעללות בפעוטות בגן בחולון | צילום: חדשות 13

אמש, כאמור, המשטרה עצרה חמש סייעות ואת הגננת מהגן בחולון. כמה הורים חיכו לסייעות בכניסה לתחנת המשטרה והשמיעו נגדן קריאות גנאי. מטעם הגננת נמסר כי היא "מכחישה כל קשר למעשים האמורים. החשדות בדבר התעללות של מי מעובדות הגן בילדים נפלו עליה כרעם ביום בהיר. היא גננת מוכרת ואהובה בעיר מגוריה מזה 20 שנים. מעולם לא הובא בפניה מידע, מצד מי מן ההורים, בדבר התנהגות בלתי הולמת מצד עובדות הגן. היא כואבת את כאבם של ההורים ומסרה גרסה מפורטת במשטרת ישראל על מנת להגיע לחקר האמת".

בד בבד, מור, האם שחשפה את ההתעללות בגן, סיפרה לחדשות 13 על דרישתה לצפות בסרטונים. "ביום ראשון ביקשתי מהגננת לראות מצלמות, היא בהתחלה התחבטה ואז היא אמרה בסדר, אבל היא לא חלמה שאבוא יום למחרת עם איש מצלמות ואכנס ואדרוש לראות את המצלמות".

"כשהגעתי היא הייתה מבוהלת, כל הצוות היה מבוהל", הוסיפה האם. "לא ראיתי את הסרטונים כי אמרו לי שהכונן הקשיח תקול, מישהו שיבש אותו בכוונה. התייצבתי שם למחרת, ודרשתי לראות את הסרטונים, בסופו של דבר היא הביאה לי, במחשבה שאי אפשר להוציא שום דבר, אבל הבאתי את זה למעבדה, ונגד הסיכויים הצליחו להוציא לי את זה".

כזכור, בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות, המתעדים את האלימות, נראות עובדות הגן מטיחות את הילדים בחוזקה, גוררות אותם באלימות ואף דוחקות אותן באמצעות הרגליים כשהם שוכבים על מזרן. העדויות המונחות בפני המשטרה הן מכות, בעיטות, האבסה של אוכל והטחת פעוטות בקיר וברצפה.