"אני בא לרצוח אותך": שוטר מהדרום מואשם שאיים על חייה של אשתו

לפי כתב האישום, השוטר היה בדרכו לדירה המשותפת עם האקדח המשטרתי בכוונה לפגוע ברעייתו, לאחר שאיים עליה בטלפון. בבית המתינו לו שוטרים שהוזעקו ועצרו אותו

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

כתב אישום הוגש היום (שלישי) בבית משפט השלום בבאר שבע נגד שוטר, בגין איומים על חייה של אשתו. על פי כתב האישום, השוטר היה בדרך לביתו מתוך כוונה לפגוע באשתו, כשהוא נושא עליו את האקדח המשטרתי. הוא נעצר בחצר הבית, שם המתינו לו ניידות המשטרה.

בחודש אוקטובר התקשר השוטר לאשתו בזמן שהיה במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש. על פי כתב האישום, על רקע סכסוך בין השניים, הוא איים שיפגע בחייה ואמר לה בכעס כי הוא בדרכו מהמכללה לדירה: "תזמיני אמבולנס אני מגיע לרצוח אותך".

אזיקים
אזיקים | צילום: GettyImages/אימג'בנק

עקב החשש לחייה, הודיעה אשתו למשטרה על כך שבעלה איים לרצוח אותה וכי הוא בדרכו אל הדירה. היא הונחתה לנעול את הדירה, להסתגר באחד החדרים ולא לפתוח לאיש, כשבמקביל הוזנק לדירה כוח משטרתי.

על פי האישום, בדרכו אל הדירה, התקשר השוטר גם אל אחיו והשמיע גם באוזניו את האיומים ברצח. אחיו ניסה להרגיע אותו ולהניא אותו מהמעשה - אך ללא הצלחה. הוא הפציר בו שייפגש עמו ולא יגיע אל הדירה, בין היתר כיוון ששם כבר ממתינות לו ניידות משטרה. אולם השוטר היה נחוש בדעתו והמשיך בנסיעה.

הנאשם המשיך באיומיו ואמר בין היתר: "אם אני בא הביתה עכשיו אני רוצח אותה. תקשיב טוב, אני רוצח אותה. אני בא במטרה להרוג אותה. שלא תגיד שלא אמרתי אני גומר אותה. אתה לא מכיר אותי, כשאני מכוון זה עד הסוף. אני בא עכשיו, אני בא ורוצח אותה".