אישום: פרץ לבית וגרר בעזרת רכב כספת עם מיליוני שקלים • תיעוד

תושב בני עי"ש בן 34, מואשם בפריצה לבית במושב בשפלה ביחד עם סייענים, וגניבת רכוש רב. בסרטון שתיעד חלק מהמעשה, נראה רכב הפריצה נוסע כשאליו קשורה כספת ענקית

זמן צפייה: 00:15

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושב בני עי"ש בן 34, בגין פריצה לבית במושב בשפלה וגניבת רכוש רב. על פי כתב האישום, הגיעו הנאשם וכמה פורצים נוספים ברכב, נכנסו אל הבית דרך חלון, נטרלו את מערכת האזעקה ועקרו את מכשיר ההקלטה של מצלמות האבטחה. לאחר מכן, נכנסו לחדר שבו נמצאה כספת, שהכילה מיליוני שקלים, ועקרו אותה.

בסרטון שתיעד חלק מהאירוע, נראה הרכב שבו נסעו הפורצים נוסע דרך השטח על כביש כורכר, כשאליו קשורה הכספת שאותה גנבו.

כתבות נוספות בחדשות 13:

תושב תל אביב נעצר בחשד שאנס בת 4 – בדירת אביה בעיר

הותר לפרסום: אלירן מלול הוא החשוד ברצח אשתו מיכל סלה במוצא

התחדש שימוע רה"מ – פרקליטיו יציגו את טיעוניהם בתיק 1000

החשודים גוררים את הכספת באמצעות רכב
החשודים גוררים את הכספת באמצעות רכב | צילום: דוברות המשטרה

עוד עולה מכתב האישום כי הפורצים גררו את הכספת החוצה בעזרת חומר מחליק ששפכו על רצפת הבית. הם חיברו את הכספת באמצעות רצועת גרירה לרכבו של הנאשם וגררו את הכספת על שביל כורכר.

החקירה החלה בחודש אוגוסט השנה לאחר שהתקבל דיווח על הפריצה לבית. פעילות משטרתית שהסתייעה באמצעים טכנולוגיים, הביאה לאיתורו של אחד החשודים במעשה ולמעצרו. החשוד נעצר בחודש ספטמבר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה ביבנה.

מעצרו של הנאשם הוארך מספר פעמים בבית המשפט, ועם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בגין התפרצות, היזק לרכוש וגניבה.