דרמה בביהמ"ש בת"א: עציר זינק לעבר שופט, ניסה להימלט - ונלכד

עוצר הוטל על בית המשפט השלום בתל אביב לאחר שעציר בן 19, שהיה אזוק ברגליו, ניסה לזנק לפני דיון מעל לדוכנו ולתוך לשכתו של השופט רועי פרי, הגיע לחניון בבניין - ובסופו של דבר נעצר

זמן צפייה: 01:23

עציר בן 19 שהיה אזוק ברגליו, זינק היום (רביעי) מעל לדוכנו ואל תוך לשכתו של השופט רועי פרי, לפני דיון בעניינו בבית המשפט השלום בתל אביב. תחילה, העציר נמלט, הגיע לחניון השופטים במרחק מאות מטרים מאולם הדיונים, ובהמשך נעצר באחת הלשכות על ידי מאבטחי יחידת נחשון של שב"ס ומשמר בתי המשפט. עוצר הוטל על בית המשפט בעקבות האירוע.

משירות בתי הסוהר נמסר כי "קצת לאחר השעה 15:00 בבית משפט השלום בתל אביב, עצור עד תום הליכים בן 19 - בגין גניבה, החזקת רכוש גנוב, איומים והסגת גבול, שהובא לדיון בעניינו כבול ברגליו ומלווה על ידי יחידת נחשון, קפץ בטרם החל הדיון מעל דוכן השופט אל תוך לשכתו ומשם ניסה לצאת מהמתחם. לאחר מספר דקות נתפס העצור על ידי לוחמי יחידת נחשון ומאבטחי משמר בית המשפט. בשב״ס הוקם צוות לבדיקת נסיבות האירוע".

כזכור, לפני כחודש דקרו אסירי חמאס שני סוהרים בכלא קציעות שבנגב במהלך התפרעות, אחד מהם, כלאי שגיא שילואן, נפצע בינוני מדקירה בצווארו ופונה במסוק לבית החולים סורוקה. סוהר נוסף נפצע קל. 12 אסירי חמאס נפצעו באירוע ופונו לבית החולים באמצעות מסוק. כוח מצדה, הכוח המיוחד של שירות בתי הסוהר, הגיע למקום והשתלט על האירוע.

לעוד כתבות בחדשות 13: 

המשטרה: דקירת הסוהרים בכלא קציעות תוגדר כפיגוע וניסיון רצח

החשד לרצח הצעירה מלוד: בני משפחתה נעצרו בעבר לאחר שתקפו אותה

בת 13 נפצעה בינוני כתוצאה מירי בקלנסווה

אולם משפטים בבית המשפט בת''א
אולם משפטים בבית המשפט בת''א | צילום: חדשות 13

באירוע נפצעו שני אסירי חמאס במצב קשה, אחד במצב קל-בינוני והיתר קל. משב"ס נמסר כי במהלך פינוי אגף 4 לאגף 3, שני אסירים שנשארו אחרונים במתחם דקרו שני קצינים, האחד הוא מפקדת המשמרת, בדרגת כלאי, שנפצע בינוני. השני הוא קצין אגף המבצעים של המתחם. על פי דיווח פלסטיני, מבצעי הדקירות הם עודיי סאלם, תושב בית לחם ואסלאם ושאחי מג’נין.

ביום שני, נערה בת 13 נפצעה בינוני כתוצאה מירי של כדור תועה שנפלט, בכיכר חדיג'ה בעיר קלנסווה שבשרון, ופונתה כשהיא בהכרה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא.

ביום ראשון איתרה המשטרה גופת אישה בסמוך לתל חדיד שבאזור יער בן שמן. על פי החשד, הגופה שייכת לנג'לאא אל-עמורי, בת 19 מלוד, שנעלמה מביתה לפני למעלה משבועיים. בית משפט השלום בראשון לציון האריך ביום שני את מעצרם של אמה, קטין וקרובת משפחה נוסף של נג'לאא אל-עמורי בארבעה ימים וכן את מעצרם של שני בני משפחה נוספים בתשעה ימים.

לפני שבוע, גבר בן 25 נפצע אנוש מדקירות בעקבות קטטה ברחוב שז"ר בקריית מלאכי. הוא פונה לבית החולים אסותא שבעיר תוך פעולות החייאה כשהוא מורדם ומונשם. באותו האירוע נפצע בינוני גבר נוסף בן 31, שפונה בהכרה מלאה עם דקירות בפלג גופו העליון לבית החולים קפלן.