"דקר אותה בעודה מדממת על הרצפה": אישום נגד רוצח אמו בבית שמש

על פי כתב האישום, שמעון שטרן בן ה-28 התקרב מסיבה שאינה ידועה לאמו שהייתה אליו עם הגב, חתך ודקר אותה באמצות סכין בזמן שניסתה להתגונן מפניו. הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים

זירת הרצח בבית שמש
זירת הרצח בבית שמש | צילום: רווח הפקות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) באמצעות הפרקליטה אביה גליקסברג בניטה כתב אישום נגד שמעון שטרן בן ה-28, תושב בית שמש, בגין רצח אמו תמר בנסיבות מחמירות לפני כשלושה שבועות בביתם. שטרן, בעל עבר נפשי, "התקרב מסיבה שאינה ידועה לאמו כשגבה מופנה אליו, חתך ודקר אותה באמצעות סכין בעודה מנסה להתגונן מפניו", נכתב בכתב האישום נגדו.

עוד נכתב בכתב האישום כי "בשלב מסוים היא נפלה על הרצפה, ובעודה חיה ומדממת - הוא המשיך לדקור אותה". בהמשך לכך, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך אץ מעצרו של שטרן עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ההבטחות והטעויות: כך לפיד פוגע במחנה שלו

תוך שבוע בלבד: מקרי התמותה מקורונה באירופה גדלו ב-10%

מסר לאיראן? ישראל יחד עם בחריין והאמירויות בתרגיל בים האדום

כזכור, לפני כשלושה שבועות האריך בית המשפט את מעצרו של שטרן, זאת לאחר שהודה בחקירתו כי רצח את אימו. בזמן האירוע נכחו בבית חלק מאחיו של החשוד, ושכנו, אבי פרוינד, שהזעיק את המשטרה למקום וסיפר: "הוא היה אצלי אתמול בערב וביקש חפיסת סיגריות. הוא אמר לי 'אמא לא קנתה לי' ומכרתי לו סיגריות". לפני הדיון בעניינו טען החשוד כי אימו התעללה בו במשך שנים.

זירת הרצח בבית שמש
זירת הרצח בבית שמש | צילום: דוברות המשטרה

"שמעתי צעקות מהבית", תיאר השכן. "שמעתי 'הוא דוקר אותה' והאחות התקשרה אליי. הזעקתי את המשטרה שהגיעה תוך חמש דקות". צוות מד"א שהגיע קבע את מותה של הנרצחת במקום, ופרמדיקית מד"א ליטב אש סיפרה כי "היו בני משפחה בבית. היו עוד סימני אלימות, סימנים שנראים כאילו היה מאבק בין השניים. היו ילדים בתוך הבית והם היו בתוך חדר סגור והיו צעקות".

שטרן היה באשפוז פסיכיאטרי, ובתקופה האחרונה שהה בביתו והיה מוכר גם לרשויות הרווחה. שכן נוסף של המשפחה סיפר: "מדובר בבחור שאנחנו נותנים לו יד, הרגשנו שמדובר בבחור שמתמודד עם מחלה. היה אפשר לראות את זה הרבה זמן, הוא היה במצוקה. אתמול התחיל להסתובב ואפשר היה לראות שהוא לא היה בטוב, שהוא במצב נפשי קשה. הוא ביקש סיגריות בצורה אובססיבית".