בימים הקרובים: בר רפאלי ואמה צפויות לחתום על הסדר טיעון

במסגרת הסכם הטיעון המסתמן, שדבר קיומו פורסם לראשונה בחדשות 13, הדוגמנית תרצה עבודות שירות ותיאלץ לשלם פחות מעשרה מיליון שקלים. ציפי רפאלי תרצה ככל הנראה מאסר של שנה וארבעה חודשים

זמן צפייה: 00:25

הערב (שני) פורסם כיהדוגמנית בר רפאלי ואמה ציפי רפאלי צפויות לחתום בימים הקרובים על עסקת טיעון - כפי שפורסם לראשונה בחדשות 13. במסגרת הסדר הטיעון, ציפי רפאלי תרצה ככל הנראה שנה וארבעה חודשים מאסר בפועל. בר רפאלי תרצה עבודות שירות. הסכום שתחזיר יהיה ככל הנראה פחות מעשרה מליון שקלים.

במהלך הדיונים בין הפרקליטות לדוגמנית ולאמה, בעוד השתיים טוענות כי בר לא ידעה על העלמת ההכנסות, עלתה האפשרות שציפי תודה ותקבל אחריות גם על המעשים המיוחסים לבתה, ותישא עונש מאסר של כשנה וחצי. בכך, מקווה ציפי, לחסוך מבר את הישיבה בכלא. למרות זאת, בפרקליטות  היו מי שסברו כי אין להסתפק בעבודות שירות לדוגמנית, ויש להתעקש שגם היא תרצה מאסר בפועל.

בר רפאלי ואמה ציפי
בר רפאלי ואמה ציפי

ביולי האחרון ערערה רפאלי ערערה על החלטת בית המשפט שקבעה שעליה לשלם למדינה שמונה מיליון שקלים כמס על הכנסותיה. מכתב החשדות נגדה, שהגיע לידי חדשות 13, עולה פעילות של הסתרה מכוונת של הכנסות מצדה ומצד הוריה בשנים 2009-2012.

על פי החשד הקימה רפאלי חברות בחו"ל, פתחה חשבונות ברחבי העולם, והכנסותיה הוזרמו אליהם. לטענת הפרקליטות, בשנים האלה שכרה ורכשה בר רפאלי דירות בישראל, אולם לאור חששן של הדוגמנית ואמה ציפי כי עובדות אלה עשויות להצביע כי מרכז חייה בישראל, הסתירו את שמה מרישומי הדירות תוך הצגת מצגים כוזבים לרשויות.

הפרקליטות טענה כי ב-2009 התגוררה רפאלי במגדלי Yoo שבתל אביב, ועל פי החשד נרשמה הדירה על שם אחיה – דור. ב-2010 נרשמה הדירה שנשכרה עבור בר רפאלי במגדלי W על שמה של ציפי רפאלי אמה. הכל, על פי החשד, במטרה שהדבר לא יחשב ל"זיקה" לישראל.