פרסום ראשון: בר רפאלי שילמה שמונה מיליון שקלים בגין חובות מס

הדוגמנית שילמה את הקנס, למרות שערערה לעליון. במסגרת הסדר הטיעון המתגבש, הפרקליטות ביקשה כ-12 מיליון שקל נוספים. העסקה עלולה ליפול בשל הדרישה, שכן המשפחה מסרבת לשלם את הסכום הנוסף

זמן צפייה: 01:42

פרסום ראשון: הדוגמנית בר רפאלי שילמה לרשויות בישראל שמונה מיליון שקלים בגין חובות מס, כפי שקבע בית המשפט המחוזי בחודש אפריל בשנה שעברה. זאת למרות שרפאלי ערערה לבית המשפט העליון על ההחלטה.

בתוך כך, במסגרת הסדר הטיעון המתגבש, הפרקליטות ביקשה מרפאלי 15-12 מיליון שקלים בנוסף לסכום שכבר שילמה. על כן, עסקת הטיעון עלולה לא להיחתם, מפני שמשפחת רפאלי אינה מוכנה לשלם את הסכום הנוסף שיצטבר לבסוף ליותר מ-20 מיליון שקלים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ראש ארגון פשע בדרום נעצר בחשד להלבנת חצי מיליארד שקלים

הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"

סל התרופות 2020: מניעת התפרצות חצבת ותרופה לניוון שרירים

בר רפאלי
בר רפאלי | צילום: רויטרס

לפי העסקה המתגבשת, ציפי רפאלי, אמה של הדוגמנית, תודה בעבירות מס חמורות ותרצה עונש מאסר של שנה וחצי עד שנתיים, בעוד בתה תבקש להפחית את האישומים נגדה, משום שאם היא תודה בעבירות מס חמורות היא לא תוכל להיכנס לארצות הברית, שם היא שוהה בשל עבודתה. עם זאת, בפרקליטות מעוניינים להרשיע את רפאלי בעבירות המס החמורות. על פי הערכות, הסוגיה לבסוף תסגר בעסקת טיעון, על אף התנגדות משפחת רפאלי.

מוקדם יותר השבוע פורסם בחדשות 13 כי רפאלי, כאמור, בדרך לעסקת טיעון. במגעים המתקדמים בין הפרקליטות לדוגמנית, משתתפת אמה, המיוצגת על ידי עו"ד מיכל רוזן-עוזר, הנאשמת כפוף לשימוע בעבירות דומות.

במהלך הדיונים בין הצדדים, בעוד השתיים טוענות כי בר לא ידעה על העלמת ההכנסות, עלתה האפשרות שציפי תודה ותקבל אחריות גם על המעשים המיוחסים לבתה, ותישא עונש מאסר של כשנה וחצי. בכך, מקווה ציפי, לחסוך מבר את הישיבה בכלא.