קרב בין המוסדות השונים: אצל מי תרצה רפאלי את עבודות השירות?

אחרי שיוגש כתב האישום המתוקן, הדוגמנית תישלח לממונה על עבודות השירות. לאחר מכן צפוי להיערך מאבק בין בתי החולים ובתי האבות השונים כדי לקבלה, מה שיעניק להם יחסי ציבור מצויינים

זמן צפייה: 01:41

בין המוסדות השונים, ביניהם בתי חולים ובתי אבות, מתנהל קרב של ממש מאחורי הקלעים – אצל מי תרצה הדוגמנית בר רפאלי את עבודות השירות?

הדוגמנית תורשע במסגרת הסדר טיעון בגין עבירות מס, ותרצה תשעה חודשי עבודות שירות. אחרי שייחתם ההסכם יוגש כתב אישום מתוקן, ולאחר מכן, אחרי שבר רפאלי תורשע ולפני מתן גזר הדין שיאשר עבודות שירות, היא תישלח לממונה על עבודות השירות, ותיפגש עם עובדת סוציאלית וגורמים מקוצעיים נוספים כדי לראות שהיא אכן מתאימה.

בר רפאלי ואמה ציפי
בר רפאלי ואמה ציפי

הממונה על עבודות שירות צפוי לאשר כי היא אכן מתאימה, ואז יתחיל קרב מאחורי הקלעים, בין המוסדות השונים, ביניהם בתי חולים ובתי אבות, במטרה לקבל את רפאלי, שתספק למוסד בו היא תרצה את עונשה יחסי ציבור מצויינים.

מנגד, לאמה ציפי רפאלי, שתרצה 16 חודשי מאסר, תהיה בעיה קשה. לאחר שתיכנס לכלא, ככל הנראה בעוד כחודש, היא תהיה משובצת בשבועיים הראשונים עם עצורות ימים, שהן נשים החשודות ברצח, ובעבירות סמים בנווה תרצה. אחרי שבועייםהיא תעבור לאגף בעל תנאים נוחים יותר. בגלל נהלי הקורונה, לא תהיה לה אפשרות להיפגש עם עורכי דין.