אם התינוקת מחיפה: "התעללות קשה. דחפו לה החיתול לפנים בחוזקה"

הורי בת החצי שנה סיפרו לחדשות 13 כי הבחינו בשטף דם בשפה התחתונה של בתם, ודרשו הסברים מצוות הגן. "סטרו לה, טלטלו את הסל-קל כשהיא נמצאת בתוכו. תמונות לא קלות"

הורים לתינוקת בחיפה
הורים לתינוקת בחיפה | צילום: החדשות 13

ההתעללות בחיפה: הורי התינוקת בת החצי שנה, שההתעללות שממנה סבלה בגן בחיפה נחשפה היום (שלישי) סיפרו לחדשות 13 כי דרשו הסברים מצוות הגן, לאחר שהבחינו בשטף דם בשפה התחתונה של בתם, וכן סיפרו על מעשי הגננות שנחשפו במצלמות."ביום שישי הגענו לגן שהבת שלי נמצאת בו וראינו אותה עם שטף דם בשפה התחתונה", אמרה האם. "סימן כחול מאוד מובהק. השפה התחתונה שלה הייתה נפוחה ומאוד נלחצתי. שאלתי את המטפלות והן לא ידעו להגיד לי ממה זה נגרם", הוסיפה.

"היו להן כל מיני ספקולציות של ממה זה יכול להיגרם אבל הן לא נתנו לי תשובה חד משמעית", העידה אמה של התינוקת. "ביררו, בדקו במצלמות יחד עם המנהלת. זה לקח יום עד שנתנו לנו תשובה חד משמעית שמדובר בהתעללות, שבאה לידי ביטוי בדחיפת החיתול לפנים בחוזקה. סטירות, שימוש בכוח עם המוצץ לתוך בפה, בחוזקה באגרסיביות, טלטול של הסלקל כשהבת שלי נמצאת בתוכו. זו התעללות מאוד קשה".

עוד בחדשות 13

חשד להתעללות בתינוקת בחיפה: נעצרו שתי מטפלות במעון • תיעוד

מטפלת בגן ילדים בחיפה מתעללת בתינוקת | צילום: חדשות 13

כאמור, שתי מטפלות בנות 44 ו-28 בגן ילדים בחיפה נעצרו הלילה בחשד להתעללות בתינוקת כבת חצי שנה, לאחר שאביה, תושב העיר, הבחין כי פניה חבולות לאחר שאסף אותה מהמעון והתלונן אתמול במשטרה. בתיעוד ממצלמת שהוסתרה בגן ניתן לראות את אחת המטפלות מטלטלת את התינוקת ומכה אותה. שתי המטפלות פוטרו מהמעון ושוחררו למעצר בית.

המטפלת בת ה-28 הודתה במעשים ובית המשפט שחרר אותה למעצר בית של חמישה ימים שלאחריו לא תוכל לעבוד עם ילדים למשך 45 ימים. המטפלת בת ה-44 שוחררה גם היא למעצר בית של חמישה ימים ולא תוכל לעבוד עם ילדים למשך 15 ימים.

עורכת הדין תמי אולמן, המייצגת את החשודות, אמרה בדיון הארכת המעצר על המטפלת הצעירה: "כבר בשבת הנהלת המעון ישבה עם המטפלת וראו ביחד את הסרטונים. היו שני סרטונים ואירועים בלבד, למרות שצפו בסרטונים של שבוע שלם. מבלי להמעיט בחומרת האירוע, היא בסך הכל דחפה לתינוקת את המוצץ בכוח. היא הודתה מיד במעשים, התנצלה, היא מצטערת".