אבנר נתניהו הגיש בקשה לצו הרחקה נגד הפעיל החברתי ברק כהן

בנו של רה"מ ביקש מביהמ"ש צו לפיו ייאסר על כהן להתקרב אליו במרחק של פחות מ-200 מטר. בבקשה נכתב כי לנתניהו נודע שהפעיל עוקב אחריו ומתכוון להטרידו גם במקום לימודיו

זמן צפייה: 00:22

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבנר, הגיש היום (שני) לבית משפט השלום בתל אביב בקשה במעמד צד אחד לצו למניעת הטרדה מאיימת, נגד הפעיל החברתי ברק כהן. זאת בתגובה לסרטון שפרסם שלשום הפעיל החברתי ברשתות החברתיות, שבו צילם את בנו של ראש הממשלה וקרא לעברו "משפחה של גנבים, מה עם הגניבות של אבא? כמה הוא גנב". עוד צעק כהן לעברו של נתניהו "היית במסיבה של אח שלך, הזנאי הקטן?".

נתניהו ביקש מבית המשפט צו לפיו ייאסר על כהן להתקרב לנתניהו עד 200 מטרים ולהטריד אותו. בבקשה נכתב כי לאבנר נודע שכהן עוקב אחריו ומתכוון להטרידו גם במקום לימודיו הקרובים. הדיון בבקשה נקבע ליום ראשון.

נתניהו הבן פרסם אתמול פוסט בחשבון הפייסבוק שלו שבו הודיע על התלונה שהגיש נגד כהן. "הגשתי היום תלונה במשטרה על הטרדה נגד ברק כהן", כתב. "פעם אחר פעם שהוא עוקב אחריי, מגיע למקומות בהם אני נמצא ומתחיל לצלם ולגדף אותי. יש דרך לנהל ויכוחים פוליטיים, בריונות והטרדת אזרחים לא-מעורבים הן חד משמעית לא הדרך".