אביעד משה: לא יכולתי כבר לשמוע את שירה – חסמתי אותה בווטסאפ

הנאשם בניסיון רצח אשתו לשעבר, שירה איסקוב, התנצל בפניה בפתח עדותו בבית המשפט, וסיפר על הידרדרות היחסים ביניהם. "לא יכלתי להכיל את כל הקינטורים – היא חשבה שאחיות שלי עשו לה 'שחור'"

זמן צפייה: 02:16

אביעד משה, שנאשם בניסיון רצח של אשתו לשעבר שירה איסקוב, החל היום (חמישי) את עדותו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. בפתח דבריו אמר: "אני מביע התנצלות בשברון לב. אני מביע חרטה בפני שירה, בפני משפחתה ובפני בני משפחתי".

בהמשך, משה תיאר בפני השופטת את "הסדר הכרונולוגי" שקדם לניסיון לרצוח אותה, ואמר: "שירה האשימה את האחיות שלי על כך שהיא הפילה את העובר. 'האחיות שלך שמחות עכשיו'. הייתי המום במשך מספר דקות ולא ידעתי מה לעשות", סיפר משה בעדותו. עאוד הוסיף לומר: "ברגע שאמא שלה הלכה מהבית, היא חזרה לדפוסים של האשמות. יום ביומו. כל מה שניסיתי לעשות פשוט לא הצלחתי להוציא אותה מהמחשבה. היא אמרה מילים נוראיות, דברים שאני אפילו לא רוצה לחזור עליהם".

בריאיון לחדשות 13, שישודר במלואו במהדורת השבת עם הילה קורח, הגיבה שירה לנאמר בבית המשפט ואמרה: "אני בחרתי לא להשתתף בדיון. לא הלכתי למשפט שהתקיים היום. הייתי שם לפני שלושה שבועות עם המשפחה שלי - אבל לא הייתה שם חרטה ולא סליחה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

משרד הבריאות: 1,496 נדבקים חדשים אתמול – 2% מהבדיקות חיוביות

בן 14 נדקר למוות בביתו – אביו נעצר בחשד שרצח אותו לעיני אמו

מס' 2 ב"נעם": יש קושי בכך שהומו מוצהר הוא שר בכיר • האזינו

שירה איסקוב
שירה איסקוב | צילום: חדשות 13

"יום טרם האירוע, במהלך העבודה, כבר לא יכולתי לשמוע אותה. אני פשוט חסמתי אותה בוואסאפ, לא יכלתי להכיל את כל הקינטורים האלה, מה שהיא עשתה לי שם", אמר משה לשופטת והמשיך: "אני החלטתי להתקשר לאמא שלה והתחננתי בפניה, אמרתי לה שמאז שהיא הלכה, שירה חוזרת לדברים שלה, שהיא חושבת שעשו לה שחור, שהאחיות שלי קיללו אותה, שההורים שלי קיללו אותה והיא הבטיחה שהיא תדבר איתנו בערב, וזה היה ביום שלפני ערב ראש השנה". 

בסרטון שהוצג בבית המשפט, משה ניסה לטעון כי תיעד את המכות שכביכול ספג מאיסקוב, שנשמעת אומרת לו "אתה הרבצת לעצמך". זאת ועוד, הנאשם בנייסון הרצח אמר: "שירה התקשרה לאמא שלה, סטרה לי וטענה שאני מרביץ לה, ואז אני פשוט עברתי מהקלטה קולית לויזואלית כדי לתעד את המכה". כשנשאל משה מה מטרת הסרטון, הוא ענה: "אם להסתכל היטב אז תוכלו לראות שהייתי עם סימן".

במהלך עדותו, משה התעמת עם הפרקליטה מורן גז. כשנשאל על ידה אם הוא מבין מדוע איסקוב החליטה לוותר על הנישואים ביניהם בעקבות האלימות ממנה סבלה, הוא ענה: "היא אמרה לאמא שלה שאני מרביץ לה בזמן שהיא סטרה לי. היא עושה זאת באמנות ובמיומנות. חוץ מלשמור על עצמי מפני התקיפות של שירה אני לא נגעתי בה".

זירת נסיון הרצח של בעל את אישתו במצפה רמון
זירת נסיון הרצח של בעל את אישתו במצפה רמון | צילום: צילום מסך