אביעד משה נעצר בכלא בחשד שתכנן לאיים על שירה איסקוב

איש שב"ס דיווח כי שמע את משה, שמואשם שניסה לרצוח את אשתו דאז, משוחח עם קרוב משפחתו ואומר לו למצוא דרך לאיים על אסיקוב כדי להפחיד אותה, באמצעות עבריין המקושר לארגון של שלום דומרני

זמן צפייה: 01:46

אביעד משה, המואשם שניסה לרצוח את שירה איסקוב, נעצר היום (רביעי) בכלא בחשד שתכנן לאיים על גרושתו. מי שגילה את כוונתו של משה היה איש שב"ס, אשר שמע אותו משוחח עם קרוב משפחתו ואומר לו למצוא דרך לאיים על איסקוב כדי להפחיד אותה או לפגוע בה באמצעות עבריין שמקושר לארגון של שלום דומרני, זאת על מנת שאיסקוב לא תעיד נגד משה.

מקורבים לדומרני שוחחו עם חדשות 13, והכחישו כל קשר לפרשה. "אף אחד לא מתכוון לעזור למשה", אמרו המקורבים. "שלום ואנשיו מתעבים אלימות כלפי נשים ופגיעה בנשים בכלל. שלום לא אוהב שמשתמשים בשם שלו". מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של משה בגין איומים.

בני משפחתה של שירה הזדעזעו לשמוע את החדשות, ומסרו בתגובה: "קשה להאמין. אחרי הזוועה שאביעד משה גרם - הוא עוד מנסה להלך אימים על שירה. אנחנו בוטחים במערכת המשפט שיקבל את העונש החמור ביותר עקב מעשיו הזוועתיים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מו"מ במהלך הבחירות לנשיאות: ראשי "גוש השינוי" הסתודדו במליאה

צעיר בעל רקע פסיכיאטרי דקר 2 שוטרים בגבעת זאב – אחד נפצע קשה

יום של הכרעות: המנדט של לפיד יפקע בחצות – המו"מ נמשך

שירה איסקוב לפני שמעידה נגד בעלה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע | צילום: חדשות 13

כאמור, משה בן ה-45 מואשם כי בערב ראש השנה ניסה לרצוח את אשתו דאז שירה בת ה-31 בביתם שבמצפה רמון. מכתב האישום שהוגש בחודש אוקטובר, עלה כי משה תקף מספר פעמים באמצעות מערוך עץ את אשתו בעקבות ויכוח שהתפתח בין בני הזוג, ורצונה של איסקוב להתגרש ולהעביר את ערב החג יחד עם בנם כבן השנה בבית הוריה. לאחר מכן הוא חנק אותה ודקר אותה 20 פעמים עם סכין מטבח משוננת.

עוד נכתב באישום כי משה ניסה לרצוח את איסקוב בזמן שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק. משה אף התעלם מהבכי של בנו שהיה ליד אמו, וכן מצעקותיהם של הוריה של המתלוננת ושל השכנים שלא יפגע בה. לפני כמה חודשים, הודיעה הפרליקטות כי היא דוחה את כל ההצעות שלו להסדר טיעון. בימים אלו, משפטו עדיין מתנהל.