"ליקק אותה בפניה": בן 17 מואשם בתקיפה מינית של בת ה-10 בנגב

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב הנגב בן 17 שפרץ לבית באזור, תקף מינית וביצע מעשה סדום בילדה בזמן שישנה בחדרה. "נשכב ליד הקטינה כשאחיה הקטינים ישנו בחדר"

תושבי הנגב מפגינים בעקבות מעשה הסדום בבת ה-10
הפגנה של תושבי הנגב, 2021 | צילום: לינור אללוף

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב הנגב בן 17 בגין מעשה סדום ומעשה מגונה בבת 10, אחרי שפרץ לביתה ביישוב במועצה האזורית רמת הנגב.

לפי כתב האישום, הנאשם פרץ לבית עם קטין בן 16, כששותפם הבגיר המתין להם ברכב. השניים חיפשו דברי ערך בסלון, מצאו מפתחות של רכב, חיפשו גם בו דברי ערך, וכשלא מצאו דבר חזרו פנימה.

הנאשם, לפי כתב האישום, נכנס לאחד מחדרי השינה בו ישנו הילדה ואחיה הקטנים, נשכב לידה בזמן שהייתה ערה, נשך וליקק אותה בפניה. הילדה שאלה אותו מה הוא עושה וביקשה ממנו לעזוב אותה, ואז הוא ביצע בה מעשה סדום. הילדה צעקה וקראה לאביה, ואז הנאשם והקטין הנוסף ברחו מהבית, אחרי שגנבו מהבית סכום של כ- 50 שקלים וצעצועים שונים. הנאשם והקטין הנוסף זרקו את הצעצועים במהלך הבריחה ונמלטו מהמקום ברכב יחד עם השותף הבגיר.

תושבי הנגב מפגינים בעקבות מעשה הסדום בבת ה-10
תושבי הנגב מפגינים בעקבות מעשה הסדום בבת ה-10 | צילום: לינור אללוף

ביום שישי מאות מתושבי הנגב הפגינו בעקבות מעשה הסדום בבת ה-10 ודרשו: "תחזירו לנו את הביטחון". חלק מהנוכחים חסמו כבישים באזור. המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "הגבול האדום נחצה", "די להפקרות בנגב", "דורשים ביטחון" ו-"שלומם של ילדינו לא הפקר".

"אם תישארו בבית, לילדים שלנו לא יהיה עתיד. ההורים שלנו פחות סבלו מזה, הדורות קדימה יסבלו יותר - חייבים לעצור את זה", אמר אחד המפגינים, ואחר הוסיף כי "צריך ענישה מינימלית, אחרת אין הרתעה ושום דבר לא יעזור. אם מישהו נתפס עם נשק ומשוחרר באותו יום, אין הרתעה".

בהפגנות השתתפו גם בדואים, שמחו על הפשיעה במגזר. "ילדים ונשים זה גבול אדום, שאף אחד לא יחשוב שאנחנו תומכים בזה", אמר אחד מהם. "יש פה מרקם אוכלוסייה עדין, אסור להידרדר אחרי קיצונים. שאף אחד לא יגרר אחרי הקצנה כמו המעשה הזה, כולנו נגד המעשים האלה, אנחנו רוצים שכנות טובה עם כולם".