חשד לרצח בירושלים: בן 60 הותקף במוסד לימודי - חשוד נעצר

לאחר שהגבר פונה לבית החולים, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו כתוצאה מהחבלות שספג. גבר כבן 40 חשוד כי הוא מעורב במקרה. מעצרו הוארך עד יום שני. עורכי דינו: החשוד מכחיש את המיוחס לו

זמן צפייה: 00:28

חשד לרצח בירושלים: מותו של תושב העיר כבן 60 נקבע אתמול (שני) בבית חולים, לאחר שעל פי החשד הותקף בסוף השבוע במרכז לימודי שבו הוא מתגורר. תושב מבשרת ציון כבן בשנות ה-40 לחייו נעצר בחשד למעורבות באירוע, ומעצרו הוארך עד יום שני. האירוע התרחש בישיבת אור ישראל, שבשכונת בית ישראל - ישיבה שמאכלסת רווקים, גרושים ואלמנים, ובין היתר אסירים משוחררים כחלופת מעצר.

עורכי הדין עאטף פארחת וגבי טרנשווילי, שמייצגים את החשוד ברצח בירושלים מטעם הסניגוריה הציבורית, הכחישו את המיוחס לו. לטענתם, "החשוד מכחיש את אחריותו לגרימת מותו הטראגי של המנוח. הוא משתף פעולה עם חוקריו ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבחן את גרסתו והחשוד ישתחרר בהקדם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גם הלילה: צה"ל תקף עמדות חמאס בדרום רצועת עזה

4 חולי קורונה ראשונים מחוץ למרכזי הבידוד בעזה; הוכרז עוצר

העימות על דחיית אישור התקציב: נתניהו הפסיד – אבל רק בנקודות

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: חדשות 13

לפני כשבועיים נדקר למוות בן 22, יאשיהו בלום מהיישוב עלי, במהלך קטטה בחניון הסמוך לחוף "ארבע על ארבע" בראשון לציון. מהמשטרה נמסר כי הוא נדקר במהלך הקטטה שנסיבותיה טרם ידועות. הוא פונה לבית החולים איכילוב שבתל אביב על ידי צוותים רפואיים של מגן דוד אדום כשהוא במצב קשה ולא יציב, שם נקבע מותו.

מספר שעות לאחר מכן עצרה המשטרה שמונה חשודים במעורבות באירוע. מדובר בחמישה נערים וצעירים, בני 17 עד 21, ושלוש חשודות בנות 17 עד 22. השמונה, תושבי נס ציונה, רמלה ולוד, נלקחו לחקירה.

אימו של יאשיהו, סיפרה כי "לכל אימא יש חרדה שיום אחד היא תקבל את הבשורה הרעה. לפני שבועיים הבן הקטן שלי השתחרר מהצבא, ונשמתי לרווחה. אבל הינה אתמול הגיעה המשטרה בבוקר ואמרה לי שהבן שלי נדקר".

"זה הגרוע מכל, וזה הדבר שאף אמא לא רוצה לשמוע", המשיכה. "הגענו לשם ואז אמרו לנו מה שקרה. הוא ישב בצד ולא היה מעורב בקטטה. אלה שהתחילו בקטטה משכו אותו ודקרו אותו. הוא היה ילד מקסים, והיה בתחילת החיים שלו. הוא עמד להקים עסק, וזה נלקח ממנו בלי שום סיבה".