תיק רצח עו"ד חכם: הגילויים החדשים על החיסול שזעזע את ישראל

הפרשה שעוסקת בחיסולו של פרקליט הצמרת בשנת 2008 בתל אביב - נפתחת מחדש, עם תיעוד רגעיו האחרונים בחייו של חכם, האזנות הסתר לאסי אבוטבול והשיחות עם עד המדינה • הכתבה המלאה מחר ב"שישי"

זמן צפייה: 03:37

תיק רצח עורך הדין יורם חכם, פרקליט הצמרת שחוסל לפני 11 שנה בתל אביב - נפתח מחדש. מחר (שישי) בכתבה בתוכנית "שישי עם איילה חסון" יפורסמו תיעוד הרגעים האחרונים בחייו של חכם, האזנות הסתר לאסי אבוטבול, שנאשם בחיסול ותיעוד של עד המדינה שמכונה "האתרוג" מנסה לחלץ מאבוטבול הודאה ברצח.

בהאזנות ניתן לשמוע שיחה בין אסי אבוטבול לאחיו המנוח, פרנסואה, כמה ימים לאחר הרצח כשהשניים חושבים ביחד מי ייכנס לנעליו: "נביא את (עו"ד משה) שרמן ליום אחד ונסלק אותו?", תהה פרנסואה. על כך השיב לו אסי כי אינו רוצה שיבוא למשפט משום ש"השופטים יתחרפנו", זאת לאחר שראו את הצילומים בהם פרנסואה מגדף את שרמן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

צוות ההגנה של העבריין אסי אבוטבול: "העד נגדו היה חשוד ברצח"

"ברלנד רצח אותה": מאבק האם מול הרב שהבטיח לרפא בתה • תחקיר

תחקיר: כך מבטיח הרב ברלנד לרפא חולה סופנית תמורת אלפי שקלים

אסי אבוטבול בבית המשפט
אסי אבוטבול בבית המשפט | צילום: חדשות עשר

בהמשך השיחה פרנסואה מפציר באחיו לנסות ולהרשים את עו"ד רונאל פישר, שנתפס על ידי המשפחה כבעל השפעה במשטרה, ואף אולי יעזור לאסי לסגור את התיק נגדו. לפי פרנסואה, "אם תרשים אותו - יהיה לך את מי שאתה רוצה איתך בתא".

בימים אלה משפטו של אבוטובול מגיע לנקודת רתיחה עם התחלת עדות "האתרוג", שגויס על ידי המשטרה תשע שנים לאחר הרצח כדי להפיל את העבריין. עד המדינה טען שלא הייתה לו ברירה, אלא לפנות נגד אבוטבול שטמן לו פח, לטענתו.

עורך הדין יורם חכם ואסי אבוטבול
עורך הדין יורם חכם ואסי אבוטבול | צילום: חדשות 13

בתיעוד מחצר בית הסוהר ניתן לשמוע את "האתרוג" מנהל שיחות על הפרשה עם אבוטבול. "הוא מכר אותך כדי לא להגיע לבלאגן עם האוליגרך", אמר עד המדינה לאבוטבול כשניסה להוציא ממנו הודאה כי הוא זה שעומד מאחורי הרצח של עו"ד חכם.